Kiedy się do niego uśmiechniesz...
To jest kontynuacja pierwszej części.
♡ JIN ♡
Nie bardzo wiedząc co zrobić w tej sytuacji, łagodnie się do niego uśmiechnęłaś. Chłopak odwzajemnił uśmiech i do Ciebie pomachał. Ruszyłaś na zakupy zaskoczona jego zachowaniem. Jeszcze długo po tym czułaś jego wzrok na plecach.
♡ SUGA ♡
Ty zaskoczona tym, że spotkałaś Idola na przystanku, uśmiechnęłaś się do niego słodko mrużąc oczka. Ku twojemu zdziwieniu oddał uśmiech i usiadł obok zaczynając rozmowę.
♡ RAP MONSTER ♡
Zaczerwieniłaś się i uśmiechnęłaś do chłopaka.
On oczywiście go odwzajemnił.
- Ktoś tu się chyba zawstydził Hm? - Bardziej stwierdził niż zapytał.
- Niee! - Zaprzeczyłaś ruchem głowy.
- Przecież widzę. - Przyznał zadziornie puszczając Ci oczko.♡ J-HOPE ♡
Uśmiechnęłaś się do chłopaka, który natychmiast do Ciebie podszedł.
- Może Pani pomóc? - Zapytał wyciągając rękę w twoją stronę.
- Może Pan mnie odprowadzić do domu - Zaproponowałaś radośnie.
On od razu się zgodził pomagając Ci wstać.♡ JIMIN ♡
Zawstydzona faktem, że siedzi przed tobą twój idol, łagodnie uśmiechnęłaś się do niego. Chłopak zapytał czy na kogoś czekasz. Opuściłaś głowę patrząc na telefon.
- Właściwie to nie. Czekałam na przyjaciółkę, ale nie przyjdzie. - Powiedziałaś ze smutkiem w głosie.
- Ah, czyli mamy dużo czasu żeby porozmawiać. - Odparł cały czas się uśmiechając. Po namyśle zawołał kelnera i złożył zamówienie dla was obojga.♡ V ♡
Wstałaś zostawiając kupę ubrań na ziemi.
- Proszę za mną. - Wskazałaś ręka przed siebie.
Gdy podeszłaś z chłopakiem do kasy, podałaś mu towar i miło się do niego uśmiechnęłaś. Od także się do Ciebie uśmiechnął i ładnie podziękował, po czym wziął twoja rękę i Cię w nią pocałował.
- Co robisz dziś po pracy? - Zapytał puszczając twoją rękę wolno.♡ JUNGKOOK ♡
Widząc jak twój idol się do ciebie uśmiecha, zrobiłaś to samo. Lekko zawstydzona zapytałaś jak możesz się mu za to odwdzięczyć.
On bez chwili zastanowienie zaproponował byś wyszła z nim na kawę żeby lepiej się poznać.
Gdy się zgodziłaś oddał Ci klucze i razem ruszyliście w stronę kawiarni.•••
Ten rozdział dotyczy jeszcze tej pierwszej reakcji, ale reszta będzie już normlanie ❤️
CZYTASZ
REAKCJE BTS
Fanfiction안녕하세요 ❤️✔️ Są to reakcje Bangtan Boys! 1 - #mylove 23.11.2018 1 - #idole 15.11.2018 3 - #idole 17.11.2018 4 - #idole 30.10.2018 1 - #idole 6.04. 2019