Kiedy się zaprzyjaźnicie...
***
Tamtego dnia chłopak zapytał czy masz ochotę lepiej się poznać. Byłaś zdziwiona, że twój idol wychodzi z taką propozycją. Chętnie się Zgodziłaś.
***♡ JIN ♡
Po spacerze chłopak zaproponował abyście poszli do niego. Mimo pewnych obiekcji zgodziłaś się.
W dormie nikogo nie było. Usiadłaś w kuchni i obserwowałaś jak brunet szykuje dla was coś do jedzenia. Świetnie sobie z tym radził.
Gdy skończył zabrał Cię do dużego salonu i włączył telewizor.
Gadaliście i zajadaliście pyszne przekąski chłopaka. Byliście tak zajęci rozmową i jedzeniem, że oglądanie filmu zeszło na dalszy plan. Później wymieniliście się swoimi numerami.
♡ SUGA ♡Suga kupił wam po kawie i dobrym ciastku. Miło się wam rozmawiało. W kawiarni było bardzo ciepło i unosił się cudowny zapach kawy. Po godzinie chłopak jednak zaproponował żebyście poszli do niego. Mimo niechęci i pewnych obaw postanowiłaś przystać na jego propozycję.
W dormie zdjęliście buty i kurtki. Chłopak zabrał Cię do swojego pokoju.
- Zaraz do Ciebie wracam. - Przyznał i wyszedł zostawiajac Cię samą. Ty rozglądając się po pokoju, zauważyłaś leżący na biurku zeszyt. Wzięłaś go i zaczęłaś czytać.
W środku były zaczęte piosenki. Bardzo Ci się one podobały.
Chłopak wszedł niepostrzeżenie do pokoju i położył dwa kubki wraz z sokiem na stolik.
- Jak chcesz to możemy razem coś napisać. - Zaproponował, a ty wystraszona tym, że Cię przyłapał, upuściłaś przedmiot.
♡ RAP MONSTER ♡Byłaś bardzo zadowolona z czasu spędzonego z chłopakiem. Postanowiliście kontynuować spotkanie i udać się do niego. Dużo się o sobie dowiedzieliście. Nawzajem zadawaliście sobie pytania i na nie odpowiadaliście. Wymieniliście się też swoimi numerami.
Na miejscu pomógł Ci zdjąć kurtkę i zabrał do pokoju. Przyniósł wam coś do jedzenia. Dobrze Ci się z nim gadało. Odbieraliście na tych samych falach.
CZYTASZ
REAKCJE BTS
Fanfiction안녕하세요 ❤️✔️ Są to reakcje Bangtan Boys! 1 - #mylove 23.11.2018 1 - #idole 15.11.2018 3 - #idole 17.11.2018 4 - #idole 30.10.2018 1 - #idole 6.04. 2019