15.💬

3.8K 125 11
                                    

Kiedy pierwszy raz Cię pocałuje.

*^*^*
To jest kontynuacja tamtych części.
Tym razem będą pisane na jednej stronie!
Miłego 💕
*^*^*


JIN

Chłopak słysząc to jak wyznajesz mu swoje uczucia, pociągnął za twoją rękę tak, że wasze usta dzieliły już tylko milimetry.
- Zostaniesz moją dziewczyną? - Zapytał głaskając Cię po włosach.
- Jeszcze pytasz? - Przyznałaś podnosząc wzrok i uśmiechając się szeroko.
Jin słysząc to złączył wasze usta w namiętnym pocałunku. Od razu go oddałaś.
Chłopak powielał go trzymając rękę w twoich włosach i bawiąc się nimi. Przerwaliście by nabrać powietrza, którego powoli zaczynało wam już brakować.

SUGA

Suga podszedł bliżej i delikatnie położył swoją rękę na twojej tali.
Przyciągnął Cię do siebie i złożył pocałunek na twoich ustach.
- [T.I.] Czy zechciałabyś zostać moją dziewczyną? - Zapytał odrywając się od Ciebie.
- Oczywiście, że tak! - Przyznałaś i tym razem to ty pocałowałaś chłopaka, który niezwłocznie oddał pocałunek.
- Jesteś niesamowita!

RAP MONSTER

Po tym jak rzuciłaś się w jego ramiona, chłopak podniósł Cię na rękach i powoli opuszczając zaczął całować aż natrafił na usta.
Swoje ręce zawiesiłaś na szyi chłopaka, który trzymał Cię tak mocno jak najcenniejszy skarb.
- Musisz już iść. - Oderwałaś się od niego gdy tylko przypomniałaś sobie o spotkaniu chłopaka.
- Eh No tak zapomniałem.
Odprowadził Cię pod same drzwi.
- Dziękuje za dziś. Kocham Cię. - Wyznałaś przytulając się do chłopaka.
- Też Cię kocham. Ahh zapomniałbym.
Chciałabyś zostać moją dziewczyną? - Zapytał robiąc słodką minę.
- Hm myślałam, że już nią jestem.
- Oczywiście, że jesteś. - Powiedział puszczając Ci całusa.

J-HOPE

J-Hope pociągnął za twoją rękę robią kilka obrotów. Zakręciło Ci się w głowie i na niego upadłaś.
- Lecisz na mnie. - Przyznał robiąc zadziorną minkę.
- Skąd takie wnioski? - Także odpowiedziałaś mu zadziornie.
- Bardzo mnie kręcisz. - Podszedł do Ciebie i namiętnie pocałował.
Pocałunek wywarł na tobie duże wrażenie.
Gdy chłopak się od ciebie oderwał nie mogłaś wydusić z siebie ani jednego słowa.
- Coś nie tak? - Zapytał łapiąc Cię za rękę.
- Zrób to jeszcze raz. - Popatrzyłaś na chłopaka podchodząc bliżej.
On także zrobił krok w przód i ponownie Cię pocałował.

JIMIN

Jimin przysunął się bliżej dalej patrząc Ci w oczy. Wyciągnęłaś swoją rękę w jego stronę i włożyłaś mu ją we włosy.
Uśmiechnął się i szybkim ruchem przyciągnął Cię do siebie.
- I co teraz? - Zapytałaś przeczesując mu włosy ręką.
Swoją ręką przejechał po twoim policzku.
- Jesteś taka piękna. - Przyznał nachylając się.
Postanowiłaś ułatwić mu sprawę i sama przesunęłaś się tak, że wasze usta napotkały się łącząc w namiętnym, pełnym miłości pocałunku.
- Długo na to czekałem. - Wyznał po chwili odgarniając z twojej twarzy kosmyk włosów.
- Więc zostaniesz moją dziewczyną? - Zapytał mrużąc oczka.
- Tak Jimin. Zostanę twoją dziewczyną!

V

Wyskoczyłaś chłopakowi na ręce.
- Mam najpiękniejszą księżniczkę na świecie.
- A ja najcudowniejszego księcia pod słońcem.
Odchyliłaś głowę by popatrzeć w piękne oczy chłopaka.
- Tak się cieszę, że Ci...
Nie dał Ci dokończyć zamykając wasze usta w pocałunku. Było tak cudownie, że przerywaliście tylko po to by zaczerpnąć powietrza.
Chłopak postawił Cię na Ziemi nie przestając całować.
Czułaś na plecach spojrzenia ludzi.
W tamtej chwili miałaś to kompletnie gdzieś.
Liczył się tylko On.
Gdy skończyliście już pocałunki, zajadając watę cukrową wracaliście do domu.

JUNGKOOK

Chłopak zabrał twoją rękę i pocałował ją.
- Już zawsze chcę być blisko Ciebie. - Wyznał Ci wpatrując się w zachód słońca.
- Pocałuj mnie. - Nakazałaś mu także patrząc na zachód.
- Jesteś tego pewna?
- Pocałuj mnie. - Powtórzyłaś.
Kookie odwrócił twoja głowę w swoją stronę. Pochwalił się powoli i stopniowo, ale z wielką czułością pogłębiał pocałunek.
Od razu go oddałaś.
Gdy wreszcie kończyło wam się powietrze, przerwaliście tą chwilę czułości.
- Tak, jestem pewna. Kocham Cię Jungkook.
- [T.I.] Ja też Cię kocham i chcę dać nam szansę.
- Więc spróbujmy. - Przyznałaś tym razem ty składając pocałunek na jego ustach.



*^*^*

Dobranoc wam! Kolorowych snów misiaczki!

REAKCJE BTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz