Kiedy go przytulisz...
♡ JIN ♡
Miałaś dziś dużo pracy. Byłaś bardzo głodna. Chłopak napisał do Ciebie pytając czy jesteś w domu, a gdy odpisałaś, że tak - zaproponował spotkanie. Wolałaś sobie odpocząć, ale nie chcąc go urazić zgodziłaś się.
Jin przyszedł do Ciebie w mgnieniu oka.
- Zbieraj się. Wiem, że jesteś głodna moja panno. Może pójdziemy do restauracji? - Zapytał przytulając się z tobą na powitanie.
- Jestem trochęzmęczona... Może innym razem.
- Dobrze w takim razie to ja Ci coś ugotuje. - Powiedział idąc w stronę kuchni.
- Nie musisz przecież. - Pokiwałaś głową.
- Nie musisz dziękować. - Przyznał z uśmiechem.
Ty tylko do niego podeszłaś i mocno go przytuliłaś.♡ SUGA ♡
Byłaś z Cukrem w pobliskim sklepie. Nie zabrałaś ze sobą pieniędzy, a zachciało Ci się czekolady.
Obeszłaś się smakiem odchodząc od lady z czekoladami. Suga widząc to zabrał twoją ulubioną i poszedł do kasy.
- Proszę jest twoja. - Powiedział wręczając Ci ją gdy byliście już przed sklepem.
- Chyba żartujesz. Nie musiałeś mi jej kupować. Oddam co do grosza.
- Przestań, nie musisz mi oddawać. No chyba, że w naturze... ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ty podziękowałaś mu i mocno go przytuliłaś.♡ RAP MONSTER ♡
Szukałaś swoich kolczyków. Były dla Ciebie bardzo ważne ponieważ dostałaś je od swojej babci. Po dłuższym czasie szukania, usiadłaś w koncie i się rozpłakałaś.
Gdy chłopak to zauważył od razu do Ciebie podleciał.
- Co się stało? - Zapytał wycierając Ci zły.
- Zgubiłam kolczyki od babci. Były dla mnie bardzo ważne. Pomógłbyś mi ich szukać?
- No jasne, nie płacz mi tu. - Ty odruchowo się w niego Wtuliłaś.♡ J-HOPE ♡
Byłaś z Hobiaszem na spacerze. Zrobiło się zimno.
- Chodź odprowadzę Cię. - Zaproponował, a ty
pokiwałaś głową na znak, że się zgadzasz.
15 minut później byliście już pod twoim domem.
Zapraszałaś go, ale ten odmówił ponieważ rano miał trening i musiał się wyspać.
Podziękowałaś mu i ruszyłaś w stronę mieszkania.
W ostatniej chwili zawróciłaś się i przytuliłaś mocno chłopaka. On odwzajemnił uścisk.♡ JIMIN ♡
Miałaś ciężki dzień. Potrzebowałaś się wyżalić. Od razu zadzwoniłaś do Jimina.
Gdy przyszedł od razu do niego podeszłaś i się przytuliłaś.
- Coś się stało? - Zapytał zdenerwowany.
- Nie tylkooo...
- Tylko co? - Zapytał odchylając się od Ciebie.
- Tylko potrzebuje się do kogoś przytulić.
- Zawsze gdy tylko potrzebujesz możesz się do mnie przytulać. - Powiedział znów się do Ciebie zbliżając.♡ V ♡
Musiałaś zająć się młodszym rodzeństwem przyjaciółki. Nie byłaś dobra w opiece nad dziećmi, a poza tym miałaś dużo pracy. Jedyna osoba, która przyszła Ci do głowy do Tae. Oczywiście ten od razu zgodził się Ci pomóc.
Po całym dniu biegania za małolatem padłaś na łóżko.
- Ale Cię wymęczył. - Przyznał chłopak kładąc się obok.
- Gdyby nie ty, nie dałabym rady. - Wyjąkałaś z siebie.
- Przestań, przecież świetnie sobie radziłaś. - Powiedział obracając Się w twoją stronę.
- Jesteś Kochany. - Przyznałaś i przytuliłaś chłopaka.♡ JUNGKOOK ♡
Byłaś u Kookiego. Oglądając z nim film zasnęłaś. Chłopak chciał Cię przenieść na łóżko, ale przy transporcie za mocno otworzył drzwi, które uderzyły o ścianę budząc Cię przy tym.
- Ojć przepraszam, śpij dalej kruszynko.
- Zimno mi.... Przytulisz mnie? - Zapytałaś ciągnąć go za rękę.
Chłopak ułożył się razem z tobą, a ty Wtuliłaś się w niego.*^*^*
Ten rozdział pisałam tak na szybko więc przepraszam za błędy. 💋🤗
CZYTASZ
REAKCJE BTS
Fanfiction안녕하세요 ❤️✔️ Są to reakcje Bangtan Boys! 1 - #mylove 23.11.2018 1 - #idole 15.11.2018 3 - #idole 17.11.2018 4 - #idole 30.10.2018 1 - #idole 6.04. 2019