Kiedy czytasz o nim ff...
♡ JIN ♡
Chłopak przechodził właśnie obok waszego łóżka, gdy zauważył, że leży na nim bezbronny i całkowicie niepilnowany telefon.
Oczywiście twój.
Nie umiał się powstrzymać i sięgnął po niego.
Z racji, że znał hasło bez najmniejszego problemu dostał się do środka.
- Nie wierzę, że moja [T.I.] to czyta...
♡ SUGA ♡Chłopak jak zwykle leżał na łóżku odpoczywając po „ciężkim" dniu. Ty siedziałaś obok niego cały czas wpatrując się w telefon. Gdy wyszłaś na moment chłopak musiał sprawdzić co takiego na nim jest, że pochłania całą twoją uwagę.
- Czy ona nie ma co robić? Jak można czytać te głupoty. Ja jej przemówię do rozumu.
♡ RAP MONSTER ♡Chłopak położył się gwałtownie na łóżku, Nieuważnie strącając twój telefon.
Podniósł go bojąc się, że przypadkowo go rozbił.
Zamiast tego zauważył jednak, że coś na nim czytasz.
Przeczytał jedynie tytuł i już wiedział o co chodzi.
- Nie wiedziałam, że lubi czytać takie książki. Zapytam ją o to, ciekawe co powie.
Sam zainstalował później tą aplikacje i czytał podobne historie.
♡ J-HOPE ♡Czytałaś coś na telefonie.
Hobiasz zauważył jak szczerzysz Się do ekranu.
Na co tak patrzysz? - Zapytał podejrzliwie.
- Nic takiego. - Nie oderwałaś wzroki znad telefonu.
Chłopak czekał na okazje, aż wyjdziesz i zostawisz telefon. Gdy taka nadeszła od razu podleciał i zobaczył co na nim jest.
- Hmm takie coś jej się marzy? Na żywo jestem w to lepszy. - Pomyślał i odłożył telefon na miejsce.
♡ JIMIN ♡Czytałaś właśnie reakcje BTS. Gdy zostawiłaś na chwile telefon, chłopak chciał zrobić sobie zdjęcie, ale zauważył, że coś czytasz.
Widząc przy rozdziale swoje zdjęcia bez koszulki uśmiechał się.
- Ja jej pokaże jak to wyglada na żywo.
Gdy przyszłaś zobaczyłaś Jimina wyginającego się z podniesioną koszulką.
♡ V ♡Chłopak leżał z tobą na łóżku. Gdy zasnęłaś z telefonem w ręce, chłopak przykrył Cię kocykiem i zabrał twój telefon chcąc go odłożyć. Przenosząc go zauważył, że jest odblokowany, więc postanowił zobaczyć co tsk długo na nim robiłaś.
Widząc, że czytasz ff o nim uśmiechnął się i sam czytał kolejne rozdziały.
- Kto napisał takie coś!? Nigdy nie zostawiłbym ukochanej w potrzebie!
♡ JUNGKOOK ♡Całe dnie spędzałaś przed telefonem. Chłopak miał już tego dość.
Ukradł Ci telefon i uciekł z nim do łazienki.
Oczywiście za nim pobiegłaś, prosząc o zwrot twojej własności. Po wielokrotnych namowach dałaś sobie jednak spokój. Chłopak
wyszedł po kilku minutach ze zdziwioną mina.
- Czy ja Ci już nie wystarczam?!
*^*^*Dzień dobry jak się macie?
Ja dalej chora ://
Miłego dnia Kochani💜
CZYTASZ
REAKCJE BTS
Fanfiction안녕하세요 ❤️✔️ Są to reakcje Bangtan Boys! 1 - #mylove 23.11.2018 1 - #idole 15.11.2018 3 - #idole 17.11.2018 4 - #idole 30.10.2018 1 - #idole 6.04. 2019