24.Rész

464 11 0
                                    

Haza érve Derek befektetett az ágyba ,majd rám parancsolt,hogy aludjak. Nem kellet sok ahoz,hogy elnyomjon az álom. Mielőtt még elnyomott volna egy kart éreztem meg a derekamon ,ahogy átölelt majd Derek édes szavait hallottam meg:
-Szeretlek ,Picur!-majd végleg elnyomott az álom.
Mikor felkeltem nem birtam meg mozdulni,mert egy kar magához szorított. Megfordultam és szembe találtam magam az édesen szuszogó Derekkel és egyből eszembe jutott az ,amit mondott.
Biztos azt hitte ,hogy már alszom.
Megérezhette ahogy bámulom,mert mocorogni kezdett es kinyitotta csodaszép igéző szemeit.

Derek szemszöge:

Mikor kinyitottam a szemem Elena gyönyörű arcát pillantottam meg.
-Jó reggelt!-köszönt zavartan.
-Jó reggelt!-köszöntem egy álmos mosoly kísèretèben.
Nem birtam tovább ès le támadtam ajkait,majd magamra rántottam. Ezt a romantikus pillanatot Elena mobilja -és a levegő hiány-szakította meg.

Elena szemszöge

Éppen Derekkel egymas ajkait faltuk,mikor hírtelen megszólalt a mobilom.
Ismertlen szám. Hirtelen egy rossz érzés kerített hatalmába,ami az arcomra is ki ülhetett,mert Derek aggódó tekintetével találtam szemben magam.
-Halló!
-Halló!Jó napot,Elena Norman?
-Igen,én vagyok!
-Sajnálattal közlöm,hogy a szülei halálos autóbalesetet szendvettek......
És tovább mondta,de én már nem hallottam az elötörő könnyeim és a síróshangom miadt. Egyszerűen sokkot kaptam.

Derek szemszöge

Ahogy megláttam Elena sokkos könny áztatta arcát sejtettem,hogy baj van,ezért gyorsan kikaptam kezéből a telefont és beszélni kezdtem a vonal másik végén lévő nővel. Amint meghallottam mi történt el köszöntem tőle és egy szoros ölelésbe vontam szegény lányt. Hagytam ,hogy vállamon-polomat elásztatva- szépen lassan kisírja magát.
-Most mi lesz velem és az öcsémmel?!-tolt el annyira ,hogy a szemembe tudhon nézni.
-Majd megoldjuk!-épp ekkor hallatszott a bejarati ajtó csukódása....

Remélem tetszeni fog a rész !😊
Puszi!😚 Sziasztok!🤗

A lúzer lány és a menő srác /BefejezettDonde viven las historias. Descúbrelo ahora