A vasárnapi nap gyorsan eltelt, bár nem tudom, hogy mivel töltöttem el. Hétfő reggel nyúzottam keltem, és bár nem volt kedvem kikászálódni a védelmet nyújtó és egyben pihe-puha ágyamból,felkeltem és elindultam a mosdóba elvégezni reggeli teendőimet. Ezeket befejezve rohantam le a konyhába reggelizni, majd fogtam a táskámat és elindultam az iskola irányába.
A terembe érve gyorsan lepakoltam a cuccaimat,maj a szekrények felé siettem. Ott egy nagyon ismerős alakot pillantottam meg.
-Szia!-köszöntem egy kissé félénken.
-Helló!-köszönt ő is egy olyan baráti mosollyal.-Átugorhatnék ma hozzád, mert holnap kell megírnom a javításhoz szükséges felmérőket?
-Igen. Akkor gyere át 4-re.
-Jól van! Akkor, majd később találkozunk! Szia!
-Szia!-igazából egy kissé elszomorított az, hogy nem beszélünk olyan sokat és, hogy hamarosan már nem kell korepetalnom.
Nem tudom, miért vagyok szomorú ez ügyben. Talán,mert kedves volt? Nem tudom. Azt viszont tudom, ha valaki 3 hete azt mondta volna, hogy én meg fogom kedvelni Derek Whith-ot, akkor nemcsak a képbe röhögtem volna, de le is ütöttem volna.
A nap hátra levő része hamar eltelt. Ahogy közeledett a 4 óra úgy lettem egyre lehangoltabb. És megtörtént. 4 órát ütött az óra. Csengettek. Furcsa és egyben szokatlan módon Derek perc pontossággal érkezett.
-Helló!
-Szia! Gyere be!
-Köszi!
-Akkor,melyik órával kezded? Csak, hogy azzal kezdjük, mert nem akarom, hogy már az elsőnél elhibázd.. -a mondatomat már nem tudtam befejezni, mert már megint megcsókolt.
-Mielőtt megszólalsz, kérdezhetek valamit?
-Aha!
-Lehetünk barátok extrákkal?
-Ezt, hogy érted?
-Tudod, barátok ,akik nemcsak csókolóznakeg ,meg egy kicsivel több dolgot is csinálnak!-a mondat végén elkezdte le meg fel mozgatni a szemöldökét és egy huncut mosoly jelent meg az arcán.
-Szerintem....És itt van egy újabb rész! Remélem tetszeni fog! 😁🤗
Mostanában alig van ihletem, és ezert lehet, hogy több ideig tart, míg kiteszek egy részt!😣
Puszilka!, 😘
YOU ARE READING
A lúzer lány és a menő srác /Befejezett
RomanceElena egy texaszi lány, akit a sors Hollywoodba vezetett.A suliban megismerkedig a rossz fiúval. Ezzel az élete egy 180 fokos fordulatot vesz .....