Nem birtuk tovább és egymás ajkainak estünk. Lábamat csípője köré fontam és ő fenekembe markolva tartott meg, majd indult a szobám felé. Az ágyba dobott és ő meg rám feküdt két karjával megtartva magát.
A szemembe nézett és megkérdezte :
-Akarod?
-Igen!-mondtam, majd ismét egymás ajkaibak estünk. Gyorsan megváltunk egymás ruháitól csókcsatánkat nem megszakítva. (a többit már nem részletezném 😎😈)Reggel frissen és vidáman keltem. Éreztem, hogy egy erős kar magához szorít. Szép lassan- már amennyire tudtam-lefejtettem magamról Derek karjait, majd magamra kaptam a pólóját és mentem reggelit készíteni.
Már jópár szelet palacsintát meg sütöttem, mikor két kart éreztem a csípömön,majd egy meleg leheletet a nyak hajlatomban.
-Máskor ne tünj el mellőlem.
-Csak reggelit akartam csinálni. -szembe fordultam és egy lágy csókot nyomtam ajkaira.
-Csokis vagy lekváros?
-Csokis. -mivel az én választásom is a csokis palacsintára esett, ezért az összeset meg kentem nutellával. Én a harmadik szeletnél tartottam mikor észrevettem, hogy Derek néz engem.
-Mi van?- kérdeztem téli szállyal.
-Csak egy kicsit csokis vagy. Gyere töröljem le.
-Oké .- előre hajoltam várva hogy letörölje a csokit a számról ,de hejette megcsókolt.
-Hmm... Fincsi!-ettől a mondattól elöntött a pír.
-Köszi! -mondtam teljes zavarban.
A reggeli befejezése után elmostuk a piszkos edényeket, és indultunk felöltözni. Derek előre engedett a szoba ajtajánál, majd mikor beértünk le támadott. Ez után még két menetre sor került, majd kifulladva döltünk be az ágyba és egymást ölelve aludtunk el.Meghoztam a következő részt. 🤗
Jó olvasást! ☺
Puszi! 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A lúzer lány és a menő srác /Befejezett
RomantizmElena egy texaszi lány, akit a sors Hollywoodba vezetett.A suliban megismerkedig a rossz fiúval. Ezzel az élete egy 180 fokos fordulatot vesz .....