|5|

7.3K 364 46
                                    

Selam tekrar!

Nasılsınız?

Bu bölümde başta mesajlaşma yok ama tabii ki de mesajlaşıyorlar. TEXTING BEBEYİM TEXTING!

Neyse, ben sizi tutmayayım, see uuuu💚

☕️

Cevap yazmıştı.

Aylardır sevdiğim çocuk bana cevap yazmıştı.

Birkaç arkadaşım dışında yüzümü cidden güldüren kişi bana cevap yazmıştı.

Nefret ettiğim okula koşarak gitmemi sağlayan kişi bana cevap yazmıştı.

Bana.

Tüm gece içim içime sığmamış, mutluktan uyuyamamıştım.

Sahi, başka ne zaman sevinçten uyuyamamıştım?

Beş yaşındayken mi? Altı mı? Yoksa on mu?

Biraz daha büyükken mi yoksa?

Bunların cevabını bilmesem de en son ne zaman uyuyamadığımı biliyordum.

Dün gece.

Cuma akşamı bir anda Instagram üzerinden ona yazmaya karar vermiştim. Bunu kendi hesabımdan yazmaya cesaretim olmadığı için de farklı bir hesap açıp mesaj atmayı düşündüm. Kullanıcı adımın ne olacağını düşünürkense aklıma onun acı kahveleri gelmişti. Bir an düşünmeden yazmış ve hesabı açmıştım. Sadece onu takip etmiş, bir gün de karşılıklı kahve içeriz umuduyla profilime bulduğum bir resmi koymuştum.

İki gün cevap alamamamın sonucunda cevap vermişti bana

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İki gün cevap alamamamın sonucunda cevap vermişti bana. Ben de ilk önce şoka girmiş, sonraysa durumun farkına varıp havalara uçmuştum. Sonuç olaraksa bütün gece mal mal gülüp uyuyamamıştım. Her gözümü kapattığımda aklıma mesajlarımız geliyordu.

Benim mesajlarıma cevap vermesine ihtimal vermiyordum. Çünkü onunla, dalga geçtiğimi sanabilir -ki öyle olmuştu- veya mesajımı görmeyebilirdi. Instagramda fazla takipçisi vardı. Birkaç defa okul değişmiş olduğu için her okuldan arkadaşları takip ediyordu veya onu yakışıklı bulan diğer kızlar...

Tüm gece uyumadığım için kızaran gözlerimi aynada izlemeyi kesip biraz daha ayılmak için yüzümü soğuk suyla tekrar yıkadım ve dişlerimi fırçaladım. Dolabımdan okulda giydiğim siyah kotu, okul lakosumu ve üstüme giyeceğim siyah ince kazağımı aldım.

Giyindikten sonra aynanın karşısında saçlarımı tararken göz altlarımın uykusuzluk nedeniyle morardığını gördüm. Biraz da şişmişlerdi. Normalde bunu umursamazdım ama neden bugün güzel görünmek istemiştim bir anda? Beni tanımayacaktı ki...

Yine de bu durumu umursamadım ve sık kullanmadığım makyaj malzemelerimi çıkardım. Şişlik için kısa sürede yapabileceğim bir şey yoktu ama kapatıcı kullanabilirdim. Kapatıcıyı sürdükten sonra üstünden transparan pudra geçtim. Hazır bu işe girmişken rimel ve dudak nemlendirici de sürdüm ve kendime şöyle bir baktım.

Beni tanımayacak olsa da güzel olmuştum. Ben onu tanıyordum ya o bana yeterdi.

Beş dakika içinde de çantamı almış, montumu ve ayakkabılarımı giyip asansöre binmiştim. Apartmandan çıkmadan önce de kahve gözlüme mesaj yazmak istemiştim.

acikahve: Peki ya yıldırım nikahına ne dersin?

Ben en son ne zaman böyle saçmalamıştım?

Apartmandan çıkıp birkaç adım atmıştım ki cevap geldi.

barlas_eraslan: Tabii tabii, hemen kıyarız.

acikahve: Sen de telefonun başında mesaj atmamı mı bekliyordun?

acikahve: Bu ne hız?

Sonradan algıladığım mesajla adımlarım bıçak gibi kesildi.

Konu onun bana mesaj atmasına gelince jetonum geç düşüyordu sanırım.

Ne demek "Tabii tabii, hemen kıyarız?" ?

acikahve: BİLİYODUM BE SENİN DE İSTEDİĞİNİ

acikahve: HEMEN KIYARIZ TABİİ

acikahve: HEMEN NİKAH SALONUNA GEÇİYORUM

acikahve: ÇOK UFAK Bİ SORUN VAR AMA GALİBA

acikahve: BEN REŞİT DEĞİLİM Kİ YAA

Onun mesaj atmasını beklerken köşedeki fırına gelmiştim. Buranın poğaçaları, açmaları, börekleri, kısaca her şeyi güzeldi. Her sabah burdan aldığım şeylerle kahvaltı ederdim. Bir poğaça alıp parasını ödedikten sonra çıktım.

Gönül isterdi ki iki poğaça alayım, birlikte yiyelim.

Olsun, en azından evlenecektik. Yani her şakanın altında bir gerçeklik vardır, öyle değil mi?

Ben yürümeye başlamışken tekrar cevap geldi.

barlas _eraslan: Jeton köşeli galiba?

acikahve: Sen benimle mesajlaşırken ben zevkten dört köşe oluyorum zaten be gülüm...

acikahve: Varsın jetonum da köşeli olsun...

barlas_eraslan: Yaktım malbayım.🚬🚬🚬

acikahve: BAK DEDİM İŞTE

acikahve: SEN DE BENİ SEVİYOSUN

barlas_eraslan: Yine başladık...

☕️

Bu bölüm biraz böyle oldu gençler.

Beğendiniz mi?

Umarım cevap "evet" tir.😇

Bugün bir bölüm daha atmayı umuyorum. Şimdilik görüşürüzzzz😌

acı kahve||textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin