Ben sesim duyulmadığında hep bağırırdım ve kimse beni anlamadığında.İçimde kopan dışarı çıkmak için çırpınan çığlıkları bastırarak düşündüm.Şu an ben bile kendimi anlayamıyordum.Beni deli eden şey sebebini bilmediğim halde bu kadar üzgün olmamdı.Nedenini kendimde ararken soru işaretleri içinde kayboldum.Kızgınken hep ağlardım aslında sadece kızgınken ağlardım belkide ağlarken sadece kızgın değildim güçlü biri olduğumu kanıtlamak için yıllarca geri ittiğim gözyaşları şimdi çıkmak için adeta bana yalvarıyordu.Her zaman yaptığım gibi sahte ama inandırıcı gülümsememi yüzüme yerleştirip etrafı inceledim.Bana tanıdık gelen bir simayla karşılaşınca dudaklarım bu sefer alaylı bir şekilde yukarı kıvrıldı. Burdan siktir olup gidebilirdim.Fakat bu sadece Özgür'e benim ne kadar aciz olduğumu gösterirdi onları öyle görüp üzüldüğümü o yüzden gittiğimi bile düşünebilirdi hızla yerimden kalkıp üstümdeki elbiseyi uçlarından tutup çekiştirdim kalbim midemde atarken kendimden emin adımlarla tanıdık yüze ilerledim. Ensemde Özgür'ün bakışlarını hissederken ona bakmam için istekli gözlerimi çocuğa diktim elindeki içki bardağınla oynarken etrafı inceliyordu büyük ihtimal bu gece ağına düşüreceği kızı arıyordu bu düşünceyle mideme bir yumru otururken o gece olanlar aklıma geldi özgür beni çocuğun elinden kurtarmasaydı belki ağına düşürdüğü kız ben olabilirdim.Hayır hayır Özgür'e minnet duymama gerek yoktu bana çocukla dans etmemi söyleyen oydu sıkıntıyla yüzümü buruşturdum şu an yapmak üzere olduğum şey bana göre değildi. Pekala şu an Özgür'e olan öfkeme yenilip kafamda saçma sapan şeyler kurup çocuğa ilerlediğim düşüncesi beynime keskin bir ağrı saplarken bir an duraksadım hayır az önce aklımdan geçen şeyi yapmayacağım. Ne düşündüm ki ? Ben çocukla takılınca Özgür'ün de benim gibi sinir olacağını mı ? O zaman kucağındaki fahişeden ne farkım kalırdı ki? Aptalın tekiyim! Hızla yönümü değiştirip bar taburesine otururdum barmen yanıma gelip 'ne istersin ?' Diye sorduğunda kafamı dağıtmak için en iyi yol bu diye düşünüp bir çırpıda 'En ağır ne varsa' dedim çocuk bana bakmadan raftan daha önce görmediğim bir kaç içkiyi bardağın içine koyarken 'canını sıkan ne ? Şu çocuk gözlerini senden ayırmıyor ' dedi kafasıyla arka tarafta bir yeri gösterirken gözlerimle bakışlarını takip ettiğimde Özgür'ün delici bakışlarıyla karşılaştım yüzümü buruşturup hızla önüme dönerken 'Canı cehenneme!' Diye tısladım. Barmen bir kahkaha patlatıp hazırladığı içkiyi önüme koyarken 'Özgür canını fena halde sıkmış anlaşılan' dedi içkimden bir yudum aldım sıvı boğazımı keskin bir acıyla yakıp geçerken tek kaşımı kaldırıp 'onu tanıyor musun ? ' diye sordum omuz silkip 'Neredeyse burada ki herkesi tanıyorum' dedi önümdeki bardağa odaklanıp bir yudum daha aldım boğazım daha fazla yanarken yüzümü buruşturdum birçok içkinin birleştirilmesinden dolayı fazla ağırdı boğazımdaki karıncalanmanın geçmesini umarak sessizce öksürdüm. Barmen tekrar kahkaha atarken yavaşça bardağa uzanıp 'Bu fazla ağır geldi sanırım daha hafif birşeyler vereyim ' dedi içkinin etkisiyle söylediklerini anlamam bir kaç saniyemi alırken elini yavaşça ittim 'Hayır sevdim' ukalaca sırıtıp bana baktıktan sonra omuz silkip başkalarıyla ilgilenmeye başladı.İçki yavaş yavaş bedenimi ele geçirirken bardağın dibinde kalan son yudumuda içtim.Hareketlerim üzerinde olan kontrolümü kaybederken bar taburesinde hafifçe doğruldum masanın üstüne eğilip barmene 'Sana bir şey sormam gerek' Diye fısıldadım boğazımdan kaçan hıçkırığa gülerken Özgür'ün içine girmiş bi şekilde oturan kızı gösterdim 'Şu sarı yelloz kim ?' Çocuk bugün üçüncü kez kahkaha atarken benim gibi masaya eğildi 'Şimdi canının neden sıkıldığı anlaşıldı' dedi gülerken hayır hayır onu kıskandığımı düşünüyordu 'Yok öyle bir şey !' Diye çıkıştım yüzünde ki gülümseme büyürken 'Adı Almira buraların en seksi kızıdır' dedi Özgürlerin masaya bakarken Ha ? seksiymiş ! Tam bir fahişe ! Çocuğa dil çıkarma isteğimi bastırırken omuz silkip önümdeki boş bardakta ilgilenirken 'Herneyse umrumda değil zaten ' diye fısıldadım önümdeki bardak çekilirken çocuk bana doğru biraz daha yaklaşıp 'Tabi bu sen gelmeden önce geçerliydi' dedi. Söylediklerini idrak etmeye çalışırken boş gözlerle ona bakmaya devam ettim içkinin etkisi beynimi ele geçirmiş gibi hissediyordum söylenilenleri anlamak için iki kere düşünmem gerekiyordu.Bir dakika az önce bana ondan seksisin demişti ! yani sanırım.Bir anda kahkaha atınca bana boş gözlerle bakan o oldu.Çevremizdeki birkaç insan bize dönüp bakarken boş bardağı çocuğa uzatıp 'Bir tane daha istiyorum' dedim çocuk bana emin misin? bakışı atarken gülerek kafamı salladım.Kendime bakmayacağıma dair söz vermeme rağmen yavaş hareketlerle kafamı çevirip Özgürlerin masaya baktım.Mavi gözlerle karşılaşmayı beklerken masada Almira ve bir çocuk vardı kollarını sarmak için yeni birini bulmuş gibi gözüküyordu.Onu görmek umuduyla etrafa bakındım sigara dumanından bulanıklaşan görüşüm yüzünden gözlerimi kısıp tekrar onu aradım. Ortalıkta yoktu.Ne bekliyordum ki zaten umrunda bile değildim.Öfke parmak uçlarımdan tüm vücuduma yayılırken önüme uzatılan bardağı alıp tek yudumda bitirdim.Bar taburesinden yavaş hareketlerle kalktım yukarı kıvrılmış olan elbisemi düzeltirken kendime lanet okudum bu elbiseyi giyerken aklım neredeydi? Gözlerim, son bardağı hızlı içtiğim için yanarken görüşüm iyice bulanıklaştı bu lanet hissin gitmesini umarak kafamı salladım başım mümkünmüş gibi daha çok dönerken dengemi kaybetip düşmekten kendimi son anda kurtardım.Kıza gözlerimi dikip baktım yanındaki erkekle pek meşgul görünüyordu.Bir dakika!O yanındaki Arda mı ? Gördüklerim vücuduma ateş etkisi yaratırken gözlerimi kısıp tekrar baktım.Bu seferde Arda'nın kucağına oturmuştu.Beynime sıçrayan öfkeyle adımlarımı hızlandırdım birkaç saniye sonra yanlarındaydım.'Sen ne çeşit bir fahişesin ?!' Bu cümlenin benim ağzımdan döküldüğüne ben bile inanamıyorken bütün barın dikkati bize çekildi.Almira daha ne olduğunu anlayamadan alayla gülüp tekrar bağırdım 'Dur!Ben söyleyim kucaktan kucağa gezen bir fahişesin !' Arda anında Almira'yı kucağından indirip yanıma geldi koluma tutmaya çalışırken onu sertçe ittirip 'Dokunma Bana!' Diye bağırdım artık müzik durmuş herkes bizi izliyordu gözlerimi Almira'ya diktim gözlerini kısıp bana bakarken yavaş yavaş üstüme yürümeye başladı 'Bana bak küçük orospu! seni öldürürüm !' Diye tısladı sırtımı biraz daha dikleştirip onun tam önüne gittim 'Hadi denesene !' Diye bağırdım içimde patlamak üzere olan bir volkan vardı sanki. Bir adımla aramızdaki mesafeyi kapatıp saçıma yapıştı içkinin etkisiyle dönen başımı yoksayıp kendimi toparlamaya çalışırken elini bana doğru savurdu tırnakları yüzümde keskin bir acı bırakırken ağzımdan bir çığlık kaçtı.Ani bir hareketle elinden kurtulup tüm gücümle ona tokat attım.Almira geri savrulurken Arda beni belimden tutup geri çekti.Dokunuşu vücudumda elektrik etkisi bırakırken birkaç kişide Almira'yı tutmaya çalışıyordu Arda'nın elinden kurtulmak için çırpınmaya başladığımda içerde gürleyen sesle yerimde sıçradım 'YETER!'
selaam uzun aradan sonra yazabildik bu bölümü yazarken çok eğlendik :) umarım sizde beğenirsiniz okuyucumuz az ama artmasını umuyoruzz :))
-uykucu_zombiii -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KABUS
RomanceAşkı kitaplarda okur filmlerde izleriz. Peki ya sıradan bir pazar günü aşk kapınızı calar ve sizden yardım isterse ne yaparsınız ?Aşka inanmayan ıkı insan aşkın ılklerını birlikte yaşayacak aşkın güzelliklerini birlikte tadıcaklar.Bakalım guzel kızı...