~6~

282 27 30
                                    

*Гледна точка-Lisa*
Не бях на училище, защото не ми се ходеше, а и стана нещо.... Ами... Jungkook ме извика,защото имал да ми казва нещо важно. Този път беше толкова сериозен, а попринцип се държи като идиот.

Трябваше да се чакаме в 10:30 пред кафенето "някакво име".  Стоя и го чакам вече от час.... Омръзна ми... Да не съм му на повикване.. Просто си тръгнах.

Щом си стигнах вкъщи веднага се проснах на леглото.

- Идиот...... - казах забила главата си във възглавницата.

Телефона ми избибибка. Получих съобщение от..... А да... Трябва да му сменя името:

Lisa changet Jungkook's nikname to Идиота😤

Идиота😤:~Защо ми смени името!? Къде си?
Seen
11:54

Lalis😊: ~ И питаш даже... Чаках те един час... За какъв се мислиш!?
Seen
11:57

Идиота😤:~Съжелявам!😢Просто изникна работа и малко закъснях.. Обещавам повече няма да се повтори!
Seen
12:01

Lalis😊: ~ О, спокойно... Няма да има втори път! 😤
Seen
12:03

*Гледна точка-Jungkook*

Lalis😊 blocked you.

Оплесках нещата, ама здравата. Какво толкова направих!? Просто ме почака един час..

×Гледна точка-Jisso×
  Вече беше късно, а аз се разхождам по тъмните улички на града. Писах на RM дали иска да излезем, но той реши да ме отреже 'учтиво'... И под 'учтиво' разбирайте едно голямо и тлъсто "Имам да уча"... По-голяма лъжа не можа да измисли.. Чудя се дали се опита да излъже мен или себе си. Тази вечер къде ще се прибера.. Не мога удома, а няма къде другаде. Да звънна ли на Ji-ho.. Ами да.

~Ало, Ji-ho! Може ли тази вечер да остана са спя във вас?

~О, Jisoo аз не съм в града. Взех си отпуска.. И ще се върна другата седмица. Съжелявам!

~Не, няма проблем! Лека вечер!

~Лека вечер, Jisoo!

Ах, какво ще правя сега... А това чувство, че някой ме следи.. Ужасно е! (Напишете ми в коментарите дали и на вас се случва... На мен доста често и е много гадно😂)

Нямах друг избор. Просто си седнах на беседката, близо до вкъщи и съм задрямала.

§Гледна точка-Jin§
Цяла вечер следя Jisoo. Тук нещо намирисва. Щом е богата, защо се обади на някого и го помоли да спи там. Или, защо изобщо е отишла при чичо си.. Ах, нищо не разбирам.. Но скоро ще разбера. Ще разбера тайните ти Kim Jisoo.

Добре, цяла вечер не се спря това същество. Накрая седна на една беседка и стоя там доста дълго време. Приближих се и видях, че е заспала.. Как ще спи на такова място.... О, наистина е красива като спи... Ама събуди ли се чак не мога да я гледам. Почаках още малко да видя дали ще се събуди, но изглежда тя се беше решила да прекара нощта тук. Тя не е наред. Навън е толкова студено, а тя няма да се прибере. Да я събудя ли или да я.... Не мога... Няма да я оставя тук! Хванах я на ръце и тръгнах към вкъщи. Колкото ѝ да не я харесвам няма как да я оставя... Все пак и тя е живо същество!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Това е главата! Надявам се да Ви харесва-пишете в коментарите!

Обичам Ви! 🍑🍑🍑🍑❤️❤️❤️

П. С. След малко ще кача глава от Sweeter than chocolate! 🍫🍫🍫


գυєєи οƒ τнє ѕϲнοοℓ ¬ ϐτѕ & ϐℓαϲκριиκ ƒƒWhere stories live. Discover now