~11~

231 18 8
                                    

~5 месеца по-късно~
=Гледна точка-Jin=
Вече минаха пет месеца, а аз ставам все по-близък с Jisoo, и усещам че почвам да я харесвам още повече, но не мога да ѝ го кажа. Тя още е подигравана от онея идиоти.

Накрая приятелките и се отказаха истински. Те не я оставиха до края, но не искам още да им се доверява напълно. Страх ме е.

£Гледна точка-Rose'£
Вече минаха пет месеца от както всички разбраха истината. Но има една малка подробност която Jisoo не знае.... Аз отдавна знам истината.... Ако се чудите как, е много е просто. Веднъж я проследи до тях и така разбрах, но не исках да ѝ казвам, за да не я разтроя.

Но нека се върнем на мен. Jimin става все по-голям идиот от всякога. Дори започвам да се чудя, защо съм го харесвала. Кое по-точно съм му харесвала.

Вървях по коридора, запътила се към класната стая когато видях някой на пода да лежи и около него имаше кръв. Познавам това момче.. Заедно сме в класа по рисуване:

- Какво се е случило? Добре ли си?-помогнах му да се изправи

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


- Какво се е случило? Добре ли си?-помогнах му да се изправи.

- Добре съм, Rose'. Не се притеснявай! - каза той като тръгна на някъде, но аз се затичах след него.

- Чакай, Jooheon! Кой ти... - прекъсна ме. Защо всички обичат да ме прекъсват.

- Ти знаеш името ми?

- Разбира се! Сега ми кажи кой те удари! - казах като го гледах с тъжен поглед.

- Няма значение! Тръгвам.

Какво му става? Надявам се да се оправи.

_Гледна точка- Jennie_
Вече от четири месеца сме заедно с Tae. Наистина той ме прави много щастлива. Знам, че това звучи много банално, но съм радостна, че го срещнах. Надявам се и в бъдеще да сме заедно.

+Гледна точка-Lisa+
Ох, липсват ми всички от Корея. Чудите се защо ли? Ами аз сега живея в Америка, защото по думите на баща ми:"Трябва да се развиваш в областа на бизнеса..А къде по-добре от Америка!". Направо ми иде да го убия. Насила ме доведе тук и ме кара да ходя на лекции.... Та аз дори нищо не разбирам от това което казват, как се очаква да мина изпита. Трябваше да си избягам както си мислех и да си основа школа за танци.... Но.... Още не е късно.

#Гледна точка-Jisoo#
Вече след толкова време не ми пукаше особено за мнението на хората и се чувствам по-спокойна.

Вече за десети път Jin ми обясняваш как да реша задачата, а аз още не схващах..... Да с него сме приятели.... И то доста добри мисля.

Jin ми помагаше за идващите изпити края на годината. Все пак ще завършвам и ще се насочва към университет. Мисля да уча Рестрантьорство. Ще съм добра в това.

- Jisoo! Къде пак се забля... Омръзна ми да я повтарям тая задача. Вече я запомни на изуст. Помаци се малко. - започна да ми мърмори Jin.

- Добре де, добре. Като някоя майка си ми. Имам чувството, че не съм с момче, а с дърта баба.

- На кого ще викаш ти дърта бе!?- развива се като започна да ме гаделичка.

Аз разбира се заподскача като необуздан кон. Всички тетрадки изпадаха по земята. Много съм зле. Но най-лошото бе, че и двамата паднах е на земята и той беше ТВЪРДЕ БЛИЗО....

><>><><^>>><>><>^<<^<>
Това е за днес! Надявам се да Ви харесва-пишете в коментарите!

⬆️⬆️⬆️
Харесва ли Ви соловата песен на Jennie? На мен наистина много.

Обичам Ви! ❤️
П. С.
Така тъй като си нямам друга работа, ще таг а няколко човека да напишат 10 неща които обичат да правят. Тези хора са: fake_maknae_02 @cani @feli @user _mrazq_se_. Тагнете и вие някой, но не и мен, защото аз съм написала за себе си.

Сега ще кажа 10 неща които обичам да правя:
1. Да рисувам. Мога да кача някоя моя рисунка в следващата глава, за да кажете как е.. Искате ли?
2. Да танцувам
3. Да гледам клипчета в YouTube
4. Обочам да се разхождам из природата
5. Да излизам с приятели
6. Да пиша в Wattpad
7. Да гледам драми. Първата която гледах беше Hwarang, а вашата?
8. Да спя
9. Да ям, но обичам и да тренирам
10. Да правя снимки, но определено НЕ на мен!

<^^<>^<^^<>><>>

գυєєи οƒ τнє ѕϲнοοℓ ¬ ϐτѕ & ϐℓαϲκριиκ ƒƒWhere stories live. Discover now