Вратата се отвори през нея влезе..... Hyungwon(Благодаря fake_maknae_02) . Това е братовчед ми, с който почнахме да си говорим все по-малко. От както майка му почина почна да общува много малко.
- Добре ли си? - попита ме той.
- Ами, да.... Но как се озовах тук и то точно с теб?
- Ами.... - започна да ми разказва той.
*Ретроспекция*
- Аве ей.... Ти що не се обаждаш, мухльо. ЗНАЕШ ЛИ АЗ ПРЕЗ КАКВО МИНАХ, А!?! - това беше гледката на момиче стоящо на земята, викайки на телефона в ръката ѝ. - Къде си?- Вкъщи.... - отговори ми той.
- Ами к'во чакаш.... Идвай да ме прибираш, защото ша' умра от студ тука! - развиках се.
- Къде си? - попита той.
- На Mic Drop фонтанчето!- ухилих се на телефона като идиот.
- Аа, сетих се... Идвам! Стой там!
*Край на ретроспекцията*
- Оу..... Извинявай. - казах като наведох глава.
- Няма нищо. Хайде сега се оправяй и си виж телефона, не спря да звъни. - посочи ми телефона и излезе от стаята.
Имах двайсет пропуснати обаждания от Rose'. Звъннах ѝ, за да видя какво иска.
*Разговор*
- Ало! Какво има? - попитах.
- JISOO, МНОГО СЪЖЕЛЯВАМ НЕ ИСКАХ ДА....
- ДОБРЕ ДЕ, НЕ МИ ВИКАЙ В СЛУШАЛКАТА, УСПОКОЙ СЕ И КАЖИ КАКВО ИСКАШ!?
- Аз.... Много съжелявам за вчера... Наистина не съм искала да те зарежда така. - Тя ми разказа какво се е случило предишната вечер.
- Няма нищо... Не си виновна ти. - казах аз.
- Къде си? Ще дойда да те взема.
- Ами при братовчед ми... И..
- А Hyungwon! Веднага идвам.
*Край на разговора*
Как само ми затвори.
-След 30 минути-
Закусвах и си говорих с Won, когато през вратата с бясн скорост влезе приятелката ми.
- Добре ли си? - каза тя кто ме хвана и разтресе.
- Спокойно де....
- Здравей, Rose'! - каза Hyungwon като се почеса по врата и се зачерви..
- Оу, здравей! - усмихна му се приятелката ми и тя се изчерви също.
- Ам аз направо да ви оставя, а? - попита като ги гледах с тъпо изражение.
- Не! - и двамата казаха в един глас.
Тръгнахме си с Rose' и аз и разказах какво бях чула вчера, това за RM. Тя ококори очи и ме погледна:
- Ти не знаеше ли? Майките ни са приятелки... Той е способен да наранява хора дори без да го осъзнава... Той е много опасен, за това не се върти около него. Не знаеш какво може да направи.
- Добре, но имам някакво лошо предчувствие.. Къде е сега той? - попитах.
- Не знам, но да се надяваме да е на безопасно място. Сега да тръгваме. Искам да ми разкажеш какво е станало вчера.
- Добре! Хайде в парка. - казах аз, а тя само кимна с глава.
Разхождахме се и си говорихме, смяхме се... Иамах нужда точно от това сега. Малко разпускане. Тези дни всичко ми идва в повече.
Аз и приятелката ми седнахме на една пейка и затворихме очи. Това спокойствие продължи не повече от две минути, защото телефона ми звънна. Беше Jin. Трябваше да му отговоря, не можех да го отбягва вечно.
*Разговор*
- Ало, Jisoo! Имам да ти казвам нещо. Ще може ли след един час да се срещнем на нашата поляна, където учеше? - попита той.
- Спешно ли е?
- Да, и то много! Моля те!
- Добре де! Чакаме се там след един час! - казах аз.
- До тогава!
*Край на разговора*
Какво ли има толкова важно са ми каже? Разделих се с Rose' и се запътих към оговореното място, дори неподозирайки какво ме чака там....
><^><^^^><<<<<<<
Това е за днес. Хареса ли Ви?⬆️⬆️⬆️⬆️
Не спирам да слушам тази песен.. А вие? Кой Ви е bias oт:- NCT 2018? - Yuta
- NCT U? - Taeyoung
- NCT DREAM? - Jaemin и Jisung
- NCT 127? - YutaДнес @fake има РД, така че залейте я с много любов! ❤️
Обичам Ви! 🍑❤️🍑
^<^><^<>^<<><>><<<<
YOU ARE READING
գυєєи οƒ τнє ѕϲнοοℓ ¬ ϐτѕ & ϐℓαϲκριиκ ƒƒ
FanfictionJisoo е най-популярното момиче в училище.Обича да се закача с останалите. Тя е на 18-сет години и се води с още три момичета-Jennie, Rosé и Lisa. В училището ѝ се появява едно ново момче което ще бъде новата ѝ жертва,а и не само на нея, но дали за д...