_13_

235 16 34
                                    

>Гледна точка - Jisoo<
Rose' не се появи... Какво ли е станало толкова, че дори не ми се обади!?! Аз съм сама на този смотан свят.. Единия ме харесва, другия ме забрави, третия е влюбен прекалено много, а четвъртия дори го няма... Защо е така!?!

Реших да се разходя, защото така или иначе се е видяло, че ще си стоя сама тази вечер. Минавах покрай богаташкия квартал, когато чух някой да вика. Обърнах се и надникнах отвъд къщата. Там беше Namjoon, който се тръшкаше и викаше много странни работи:

- Не, не е възможно!..... НЯМА КАК ДА СЪМ БОЛЕН ОТ ТОВА..... НЕ Е.... НЕ МОЖЕ ДА Е ПСИХИЧНО ЗАБОЛЯВАНЕ.... ПРОСТО НЯМА КАК!?!?

Какво!? Заболяване? Той е психично болен?!? Знам, че има проблеми с нервите, но чак пък толкова.. Ако наистина е болен, това означава, че може да направи нещо много лошо... Ох, но защо изобщо ми пука вече... Ах, ще го оставя да се оправя вече не сме близки.

Разхожда се по улиците, осветени само от уличните лампи. Нямаше жива душа. Дори нито един наркоман, което ми е малко странно.

Наблизао имаше магазин за алкохол, а на мен ми се припи малко.

Щом влязох веднага се запътих към соджуто*. Взех две бутилки и отидох на касата и продавачката ме изгледа с поглед казващ:"К'во ти става ма?", но не каза това де:

- На колко години си?

- Това сега важно ли е? - попитах аз.

- Не продавам алкохол на непълнолетни! - подсмихна ми се тя.

- А ИСКАШ ЛИ ДА ПОЧНЕШ? - развиках се аз.

- Зависи какво ще ми дадеш? Двете ботилки соджу са 50 000 вона*.. Аз искам двойно, което означава.... 100 000 вона.

- Ох, на ти ги и вече ми дай алкохола! - казах като и хвърли останалите ми намачкани пари, взех си покупката и излязох навън.

Отидох в един парк, далеч от многото светлини и се проснах на една пейка. Отворих шишето с алкохол и отпих една голяма глъдка. Загледах небето... До сега не бях виждала, че има толкова много звезди. Всяка една звезда свети по-ярко от другата.. И в живота е така. Някой е на по-високо ниво от другите, но това не го прави, че е нещо повече от другите... Щом е човек значи е равен с всички останали.

Дори не съм разбрала кога съм изпила първата ботилка. Но нали си взех и втора.

Напих се толкова бързо, че вече даже пеех коледни песни по улиците и танцувах-изобщо....АМА ИЗОБЩО не ме бива в танците.. Няколко пъти паднах, ама това са само подробности.

Бях се качила на един фонтан и танцува Mic drop на BTS и точно на припева загребвах водата в фонтанчето... Щото като паднеш в водата, за дето си танцуваш какво правиш.... Точно така.... Просто продължаваш да танцуваш.

Спомените ми накрая се губят малко, но знам само, че повече няма да се напивам когато съм навън, защото ами.... Не ми влиае добре.... Както и на хората около мен.

~На сутринта~
Събудих се в някакво легло. Беше много удобно и пухкаев. Вратата се отговори и от там се появи....

><^>>^<^<<^><^><
Това е! Харесва ли Ви?

*соджу-вид корейски алкохол. Не знам дали има хора които не знаят какво е ама все пак.. 😂😂😂
*вон - корейската парична валута... Предполагам, че се зне ама.. 😂

⬆️⬆️⬆️
Не спирам да слушам песента на EXID- I love you! Вие харесвате ли ги, и ако да кой Ви е bias? На мен ми е LE.

Обичам Ви! 🍑❤️🍑

П. С.
Бях тагната от @feli и FAKE_MAKNAE_02 да направя това:

Само да кажа, че някои не ме знаят, но и няма нужда да ми отговарят

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Само да кажа, че някои не ме знаят, но и няма нужда да ми отговарят. Ще напиша и хора които са били вече предизвикани от други, щото така... :

1. fake_maknae_02

2. kpop_fangirl_bg

3. nellsthebadwitch

4. suga_j27

5. unicorn_love_lisa

6. BenderVIX

7. cani21

8. _mrazq_se_

9. Kim_Yura02

10. copycat_duhh

За други не се сещам... За това до тук ще са...

Само да кажа..... ОСТАВА МНОГО, ААМ МНОГО МАЛКО ДО ФИНАЛ.... МОЖЕ ДА ДОЙДЕ В ИЗНЕВИДЕЛИЦА😏😏😏

^<^><^>>^><^>>>>^^>

գυєєи οƒ τнє ѕϲнοοℓ ¬ ϐτѕ & ϐℓαϲκριиκ ƒƒWhere stories live. Discover now