4

294 43 22
                                    

Mia ifşa olduğu için mutluydu. Hemen koşarak betesebılogs'un evine gitti. Girdiğinde ise birbirlerine Mia ile bılogs birbirlerine aşk ile bakıyorlardı..

Bunu gören Nisa çok sinirlendi ve "Bensiz mi yapıyorsunuz?!?1!!1" dedi.

Mia hemen Nisa'yıda çekti kendisine ve yatak odasına koştular. Yatak odasına girdiklerinde ise Mia ağlamaya başlamıştı..

"Keşke pipim olsa :((("

Mia pipisi olmadığı için ağlıyordu.. Gerçekten bir pipisi olsa ne olurdu ki?

Mia'nın ağlamasına dayanamayan betesebılogs, hemen Mia'nın yanına koştu.
"Mia ağlama be gülüm olanda var olmayanda.."
"Ama oppa :( Ben Taehyung oppam gibi 27 cm istiyorum :(("

Nisa bu duyduğu ile çok kırılmıştı.. Sevdiceğinin pipisinin olmaması onu çok kırmıştı :( Hemen eczaneye gidip pipi çıkartıcı iksir aldı. Artık o da, Mia'da, betesebılogs'ta mutluydu.

Onları camdan izleyen Nicki ise Nisa'ya aşık olmaya başlamıştı.. Aslında Mia için yaptığını kıskanmıştı. Ne olurdu sanki Nisa ona da pipi alsa ;(

Nicki, artık korkunçlu planlar yapmaya başlamıştı.. Yanına Mini, Hera ve Ewa'yı aldı. Artık Ekuşmiasa üçlüsüne bir rakip çıkmıştı.. İşte şimdi her şey başlıyordu..






devam edecek..

bu arada bilmeyenleriniz için söyleyeyim mini (@/sasaeng_room) hera (sasaeng.universe) ve ewa ise (lucky_tr_)

bu tabikisimsi Ekuşmiasa fictionı mini, hera ve ewa sadece birkaç bölümlüğüne olacak tşk

EkuşMiaSa ile kalın karşlerim 💖💗💘💕💞💓

Aşk-ı Instagram|| 3someHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin