Ghost? - 7

398 28 0
                                    

Jason otevřel pusu do tvaru 'O' a díval na mě jako na ducha. Po chvilce se vrátil zpět do reality a začal mluvit.

,,Bože, moc se ti omlouvam! To je strašný trapas! Prosim, promineš mi to?"

,,To je v pořádku, vždyť se zas tak nic hroznéjo nestalo" mrkla jsem na něj.

,,A co tu vlastně děláš?" dodala jsem.

,,Mamka řekla, že za tebou mam letět, abys nebyla tak sama." usmál se, i když bych řekla, že falešně. Má stejný falešný úsměv jako Justin. Vlastně, když se na něj pořádně zadívám, je Justinovi celkem podobný ve tvaru obličeje, stylu oblékání a má stejné čokoládově hnědé oči. Když jsem si uvědomila, že jsem stále neodpověděla otevřela jsem pusu že odpovím, ale on mě stihl přerušit dříve než jsem ze sebe vydala první hlásku.

,,Hele, nechce se mi všechny ty věci rozebírat tady, nepujdeme k tobě? Nebo mužeme do hotelu, kde jsem ubytovaný" vycenil na mě své bílé zuby a já se nad tím musela uchechtnout.

,,Víš ty co? Zajdeme k tobě do hotelu pro tvé věci, ty se odhlásíš a budeš ubytován v hotelu 'Del'a Náš dům'" zasmála jsem se.

,,To po tobě nemohu chtít" namítal.

,,Ale notak! To mě chceš nechat samotnou?" jemně jsem sklonila hlavu ke svému pravému ramenu.

,,No dobrá, ale spím na gauči!" řekl rychle.

,,Já myslela, že v pokoji pro hosty, ale když chceš raději gauč.. Klidně, proč ne?" usmála jsem se, položila peníze za Sprite na bar a společně s Jasonem odešla.

,,Tady s Jayem bydlíte?" vykulil na mě udiveně oči, když jsem ho zastavila před našim domem.

,,Ano, proč tě to překvapuje?" zasmála jsem se a přitom otvírala vrátka od plotu.

,,No, rodiče byli proti Jayově stěhování a tak mu sebou nedali ani na taxík.." trochu s hlasem klesl.

,,No, dům sponzoroval můj taťka. Tedy přesněji ho navrhnul, nechal postavit a zaplatil." znovu jsem se zasmála a tentokrát jsem odemykala vztupní dveře do domu.

,,Aha a Jay nebyl proti "sponzorování" tvého táty?" při slově sponzorování naznačil prsty uvozovky.

,,Jen zezačátku, poté se s taťkou o něčem bavili a on názor změnil. Furt nevím jak ho taťka překecal" lehce sjsem se uchechtla.

,,Nechce ti to říct? Ani jeden?" zasmál se, ale mě do smíchu už moc nebylo.

,,Ani jeden už nemůže" řekla jsem a odešla do kuchyně udělat si pití. Jason šel hned zamnou, takže si sedl na židli a řekl

,,To je mi moc líto. Co se tátovi stalo? Jestli ti nevadí že se ptam..".

,,Rakovina plic. Zemřel před třemi měsíci" položila jsem skleničku zpět na linku a sedla si naproti Jasonovi.

,,Omlouvam se" sklonil hlavu a koukal na stůl.

,,Nemáš se za co omlouvat" falešně jsem se usmála a pokračovala ,,pojď zamnou nahoru. Ukážu ti tvuj pokoj a budeš si moc vybalit." postavila jsem se, židli zasunula zpět ke stolu a s Jasonem za zády vyšla schody do patra. Procházeli jsme chodbičkou skoro až na její konec a zastavili jsme u předposledních dveří na levé straně.

,,Tohle je pokoj pro hosty a ty dveře vedle jsou do koupelny pro hosty. Vybal si, klidně si dej své věci do té koupelny. Dvakrát za týden sem chodí uklízečka, která utře prach, vyluxuje, vytře a umeje koupelny. Takže se nemusíš bát, že bys udělal bordel. Ostatní probereme zítra, já jsem už unavená, takže dobrou" nadzvedla jsem pravý koutek pusy a odešla do naší ložnice, kde jsem si ze skříně vyndala Justinovo čisté, staré triko a čisté kalhotky. Přešla jsem do koupelny, kde jsem se rychle vysprchovala, oblékla a vyčistila si obličej. Špinavé prádlo jsem strčila do koše na prádlo a vrátila se zpět do ložnice. Lehla jsem si na svou stranu postele směrem k Justinově straně. Chvilku jsem jen tak tupě zírala do blba a pak jsem ho znovu spatřila.

Konečně jsem přidala další část :3 :D Doufam, že se líbí! :D Rozhodně to není poslední část před koncem prázdnin, ale řeknu vám to už teď. :) Na začátku září odlétam na měsíc do Kanady, takže nevím jestli budu části přidávat :/ Doufam, že ano ale vážně nevím :/

Ghost?Kde žijí příběhy. Začni objevovat