פרק 1.

17.7K 558 186
                                    

ההשראה לסיפור היא מהספר first date של krista mcgee.

הרעיון של התוכנית והדמות של אליוט מבוססים על הספר, אבל כל שאר הדמויות והרעיונות הם של הכותבת בוואטפד - alexisgracexo. כל הקרדיט על הסיפור עצמו הוא שלה.

***

בדיוק כמו רוב בני הנוער, אני שכבתי על הספה ביום שני בערב וראיתי אקס - פקטור. אחותי בת השלוש עשרה קלעה את שערי הכהה והגלי בצמות ללילה. אם אני לא אעשה את זה כל לילה, אני אתעורר עם ראסטות.

בן דודי בן התשע עשרה, ג'וש, שכב על הרצפה ליד הספה והתכתב עם החברה שלו, בלי לשים לב בכלל לטלוויזיה.

צפיתי בתוכנית, מקנאה בכל המתמודדים המדהימים שהשתתפו בתוכנית. אני הייתי אמורה להיות שם. אני הייתי אמורה להופיע מול כל האנשים האלה. אני הייתי אמורה להיות שם על הבמה ולעשות את מה שאני הכי אוהבת, לעשות מוסיקה.

שנייה לפני שלחצתי 'שלח' על טופס המועמדות האינטרנטי של האקס פקטור, גל של ספקות וחוסר ביטחון שטף אותי, ואני השתפנתי. עכשיו אני יושבת בבית מלאת חרטות.

הפרסומות התחילו, וסופי אחותי בדיוק סיימה לעשות לי צמות. אני עמדתי ללכת לשתות, כשצרחה גבוהה וצפצפנית הבהילה אותי וגרמה לי ליפול מהספה על ג'וש, שנאנח.

"תרדי ממני שמנה," הוא גנח.

סטרתי לו בחזה, "שתוק, מפגר." התגלגלתי ממנו והסתכלתי עליו מבט רצחני. הסתכלתי על סופי שאנסה במבטה את מסך הטלוויזיה.

הסתובבתי וכמובן שעל המסך, היה החביאר מת'יוס.

"אם תבהי במסך לעוד רגע אחד, ישלחו אותך לכלא על הטרדה, סופ," אמרתי בציניות, אבל היא התעלמה ממני.

"זה חביאר, זה חביאר, זה חביאר!" היא המשיכה לצעוק. גלגלתי את עיניי. כמובן שזה הילד עם השיער החום הבהיר, העיניים הכחולות, שובר הלבבות שבנות מסביב לעולם דומעות מהשירים המעצבנים והדביקים שלו.

הפרסומות היו על איזו תוכנית ריאלטי חדשה שהוא יארח שנקראת The Search For Sleeping Beauty (החיפוש אחר היפיפיה הנרדמת) או משהו כזה.

הפסקת הפרסומות נגמרה, וסופי עדיין חופרת על כוכב הפופ הטיפשי.

האקס פקטור רק גרם לי להרגיש מאוכזבת מעצמי אז אני פשוט חמקתי משם בשקט לחדרי.

--

התעוררתי על הרצפה. קול צחוק של גבר גרם לי לפקוח את עיניי, וראיתי את ג'וש כמעט משתין על עצמו מרוב צחוק. עשיתי לו אצבע שלישית. הממזר דחף אותי מהמיטה.

"אני הולך בעוד 10 דקות, אם את רוצה הסעה לבית ספר." הוא אמר, ויצא מהחדר שלי לפני שאני אוכל לנקום בו.

נאנחתי והלכתי לארון שלי, בחרתי חולצה פרחונית שגדולה עליי ומכנסיים שחורים שהיו כמעט כמו טייץ, ואת המגפיים החומות שלי.

The Search For Cinderella - מתורגםWhere stories live. Discover now