פרק 18.

8K 448 57
                                    

הלימוזינה השחורה עצרה ליד השביל הרחב שמוביל לארמון. רוז נחרה, ישנה על כתפי בזמן שלינדזי הייתה באייפון שלה. כמו בפעם הראשונה שנפגשנו, כולנו עלינו על אותו מטוס חזרה לקליפורניה מהצד השני של ארצות הברית.

ברגע שהגענו לדלתות הקדמיות הסטייליסטים האישיים שלנו גררו אותנו לחדרים והכינו אותנו לתכנית הלילה, שבה יראו קטעים מהשבוע.

ג'ו גררה אותי לחדר שלי והושיבה אותי. עוזרות שלה התרוצצו מסביב עם בגדים על קולבים, שקיות איפור, דברים לשיער והמון בקבוקים של ספרי לשיער.

אוי אלוהים.

היא החליקה את השיער שלי, איפרה אותי באיפור 'טבעי' למרות שהוא ממש לא הרגיש ככה. כשג'ו הוציאה את השמלה שלי אני כמעט מתתי, היא הייתה כל כך מדהימה. לבשתי את השמלה והבד הרך הגיע עד לסנטימטר מעל הברך שלי. היא הושיטה לי עקבים שחורים עם רצועות דקות מסביב לקרסול. נעלתי אותם והלכתי למראה.

השיער שלי הגיע עד לאמצע הבטן שלי והאיפור שלי חסר כל פגם, כמו השמלה.

היא הייתה שחורה ובלי שרוולים. בד בצבע גוף המשיך את השמלה עד לצוואר שלי וכיסה את כל גבי.

השמלה נראתה כאילו היא חשופה בגב, מעבר לאבני חן, פייטים, ונצנצים שהיו מסודרים על השמלה במערבולות של פרחים.

אני אוהבת את זה.

העוזרת של ג'ו עשתה לי מניקור קצת לפני שהתוכנית התחילה. היום, במקום הדחות, אנחנו נראה קטעים מהשבוע ואומנים אורחים יבואו להופיע.

קראו לכל הבנות לבוא למטה וג'ו עזרה לי לרדת במסדרגות בעקבים. רוז פגשה אותי שם וחייכה אליי.

החליקו את שערה השחור ואז תלתלו אותו שוב לגלים קטנים, ושולי השיער שלה היו משוכים אחורה, קלועים בצמה וסגורים בסיכה. האיפור שלה היה פשוט עם ליפסטיק אדום כהה, היא לבשה שמלה אדומה קצרה עם שרוולים קצרים, ונעלה נעלי עקב אדומות באותו צבע כמו הליפסטיק שלה.

היא נראתה מדהים!

צחקנו אחת עם השניה והאחרות לפני שנכנסנו פנימה. התיישבנו ליד הבמה הקטנה ומסכים גדולים הקיפו אותנו.

הצוות התרוצצו ובדקו שהכל מסודר ואני הבחנתי בג'ונו בצד השני של החדר מדבר עם צ'ארלי. הוא תפס את עיניי וקרץ לי לפני שחזר לדבר עם צ'ארלי.

האוויר היה קריר ורגוע כשחיכינו שהתוכנית תתחיל, בידיעה שאף אחת לא תצטרך ללכת הביתה היום.

לינדזי, לעומת זאת, הייתה יותר מצוברחת מבדרך כלל. לבושה בשמלה אדומה בהירה מכוסה באבני אודם עם חצאית טוטו קצרה ועקבים בצבע זהב, היא וידאה שכולם יודעים איפה היא כל הזמן.

לפני שהתוכנית התחילה הם צילמו שתי הופעות בשביל הלילה, סלינה גומז ואריאנה גרנדה. הן היו חייבות לצלם קודם ולא להופיע בשידור חי בגלל לוח הזמנים הצפוף שלהן.

The Search For Cinderella - מתורגםWhere stories live. Discover now