Ona ihtiyacım var

1.5K 62 4
                                    

Kazdığı çukura bakıp içinden" umarım ölüler kök birası seviyordur"diye geçirdi

Kök biralarını çukura döktü."Ey ruhlar adağımı kabul edin ve bana kız kardeşimi gösterin"kazdığı çukur katrana benzer bir sıvı ile doldu.. Siyah gölgeler hızlıca hareket ediyorlardı. Ama çocuk sadece kardeşini arıyordu. Karşısına kardeşinin çıkmasını beklerken karşısına antik yunan kıyafetleri giymiş uzun boylu bir adam çıktı.

- kardeşinizi size gösteremeyiz.

- sizi ben çağırdım ben sizin efendinizim benim istediğimi yapmak zorundasınız!

Diye çıkıştı çocuk. Siyah saçları sert rüzgarda uçuşuyordu. Çocuk görünüşüne göre çok cesurdu. İnce bir vücut yapısı vardı,siyah saçları ve siyah gözleri vardı.. Siyah saçları beyaz teninde çok güzel görünüyordu. Üstünde siyah bir jean üstünde bol bir siyah tişört ve üstünde bir kalın mont vardı...parmağında kurukafalı yüzüğü vardı. Pantolonun kenarından siyah kılıcı sarkıyordu. Bir umutla hayalete bakıyordu.

Hayalet başını iki yana salladı. Çocuk kılıcını kılıfından çıkarıp hayalete savurdu,hayaletin içinden geçti.

Çocuk kafasını eydi ve derin bir nefes aldı kendini kontrol etmek istercesine."beni anlamıyorsun. Kız kardeşimi görmem lazım,onu görmeye ihtiyacım var" hayalet hayır anlamında kafasını salladı. Çocuk hırsla arkasını dönüp uzaklaştı.

Hayalet arkasına bile bakmadan ilerleyen çocuğa gülümseyip kayboldu...

Ghost King(PERCİCO fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin