Nico Di Angelo
Koşuyorum...kamptan kaçtığımdan beri aralıksız koşuyorum.Neden,kimden kaçtığımı bilmeden...Sadece koşuyorum.Ağaç dalları yüzüme çarpıyor.Yüzümde ılık bir sıvı hissediyorum.Ve yerdeyim.Gökyüzüne bakıyorum.
Not ready to let go
(Bırakaya hazır değilim)
Cause then I'd never know
(Çünkü asla bilmezdim)
That I could be missing
(Özleyebileceğimi)
I'm missing way too much
(Çok fazla özlüyorum)
(So when do I give up what I've been wishing for)
Öyleyse vazgeçtiğimde ne bekliyordum ki
Hissetmiyorum.Elim yüzümdeki ılık sıvıya değiyor.Kırmızı bir rengi var...Kan.Gitmek istemiyorum ama gitmem gerekiyor.Onu bırakmaya hazır değilim.Asla unutmayacağım,siyah dalgalı saçlarını,mavi ve yeşilin en güzel tonları olan gözleri,gülümsemesi,ses tonu,gülümsediğinde gözlerinin kenarında çıkan kırışıklıkları...Şimdi anlıyorum.Kendimden kaçıyormuşum,hislerimden kaçıyormuşum meğersem...
I shot for the sky
(Gökyüzünü nişan aldım)
I'm stuck on the ground
(Yeryüzünde takılı kaldım)
So why do I try, I know I'm going to fall down
(Öyleyse neden deniyorum, biliyorum düşeceğimi)
I thought I could fly, so why did I drown?
(Uçabileceğimi sandım, öyleysen neden boğuldum?)
Never know why it's coming down, down, down.
(Hiç bilmiyorum neden düştüğünü, aşağıya, aşağıya)
Yavaşça doğruldum.Ayak bileğim şişmişti ve acıyordu.Ama kalbim kadar değil.Bağırmak istiyorum.Yumruklamak,küfür etmek istiyorum...Ama bunları yapabilecek kadar gücümün olduğunu sanmıyorum...Ne kadar yürüdüğümü hatırlamıyorum.Ama Yüksek bir yere gelmiştim.
Nico:Burdayım seni aptal aşk tanrısı.!Gel,hadi gel.Korktun mu?! Ama ben korkmuyorum.Ben HAYALET KRAL'IM Hadesin oğlu.Ölüleri Diriltebilen,Gerçek görüşle doğan tek Melez!!Kabul ediyorum.Farklıyım.Ve evet kabul ediyorum.Aşığım! PERCY JACKSONA AŞIĞIM!
NOT:Gerçek görüşlü melez demek,Melezlerde sisin arkasını görebilir ama bir yere kadar.Ama gerçek görüşle doğan melezler herşeyi sisin ardını olduğu gibi bütün gerçekliği ile görür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ghost King(PERCİCO fanfic)
FanfictionO beni sevmiyordu...Kabullenmiştim artık asla benim olmayacaktı...Onlara bakmak kalbimi acıtıyor..Aşkı artık acı veriyordu.Ama en kötüsüde onu hala istiyor olmamdı...