Jason Grace
Yeni bir kehanetimiz var aman be güzel!Tek yaptığımız şey oturup kavga etmek!
Hazel:çok açık bir kehanet Nicoya yardım etmemiz gerekiyor.Kimlerin gideceğinde belli,Bilgeliğin kızı Annabeth,Deniz'in oğlu Percy,Ateşin takendisi Leo,Güzellerin güzeli Piper,Savaşın oğlu Frank,Saf altın kraliçe ben ve rüzgarın kralı Jason!
Annabeth: o kadar kolay değil Hazel.Bir sürü bilgi eksik.Ne kadar zamanımız var,Nereye gideceğiz v-
"Alaska'ya gideceksiniz,bu gece yarısı yola çıkacaksınız ve Eylül'ün 10 geri döneceksiniz"
Arkamızı döndüğümüzde mavi-yeşil gözlü,siyah saçlı,altında beyaz Bermuda üstünde Hawaii gömleği olan biri
Piper:Poseidon?
Poseidon:Evet yavrum benim...Son görüşmemizden beri çok mu yaşlanmış mışım.
Piper:şey..hayır efendim.
Poseidon:merak etme.Seni yunusa falan dönüştürmeyeceğim.O başkalarının zevkleri...
Percy:Baba,buraya gelme sebebin sadece bize yardım etmek mi?
Poseidon bakışlarını oğluna çevirdi.O sırada Percy'nin Poseidona ne kadar benzediğini fark ettim...Aynı renk saçlar ve gözler,aynı bakışlar vb...
Percy Jackson
Uff!Ne manyak bir gündü yaa!
Kulubeye gidip uyumak için sabırsızlanıyorum.Ugh başımm..
Bay D: gidip dinlenin biraz hepiniz Nicolas ansele benzediniz valla
Hazel: Nico Di Angelo.!diye tısladı
Bay D:herneyse
Büyük evden ayrılırken hepimizin kafası çok karışıktı.
Babam gelip bize görevimizden bahsetmişti,ve Nico'nun mutlaka kurtarılması gerektiğinden...Onun çok önemli ve sadık bir melez olduğundan bahsetmişti.Ha!birde onun ile ilgili çok önemli şeyler öğrenecekmişiz.
Nico Di Angelo bizim gözümüz olacakmış.
Gözümüz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ghost King(PERCİCO fanfic)
FanfictionO beni sevmiyordu...Kabullenmiştim artık asla benim olmayacaktı...Onlara bakmak kalbimi acıtıyor..Aşkı artık acı veriyordu.Ama en kötüsüde onu hala istiyor olmamdı...