Sevgili cehennem tazım Bayan O'Leary ile melez kampına geldik..(evet bir cehennem tazısına bu ismi verdim).Eğer hayatınızda cehennem tazısı görmemişseniz size biraz bahsedeyim.Yaklaşık 10 metre boyunda,simsiyah tüyleri ve sivri dişli bir köpek.
Normalde bunlar melez parçalar falan.Ama Bayan O'Leary farklı...Melez kampının girişinde durdum ve derin bir nefes aldım.Ama içimdeki o his bir türlü geçmiyordu,hani üstünüze bir öküz oturmuş gibi olur.Nefes alamazsın,konuşamazsın.İşte bende öyle hissediyordum.1,5 yıl,Gia'yı yenmelerine yardım ettikten sonra gittim.Biraz yeraltında biraz dış dünyada zaman geçirdim.
Percy Jackson
Yeni melezlere Kılıç eğitimi veren Annabethi izliyorum.Sarı saçları ve gri gözleri ile benim bilmiş kızım harika görünüyor yine.Giadan sonra çok küçük görevlere çıkmıştık ama hiç öyle büyük bir kehanete rastlamamıştık.Kötü birşey olmadığı için çok mutluyum ama o savaşta kaybettiğimiz arkadaşlarımız kaybettik.Etraf kan gölüne dönmüştü.Ama şuan gayet iyiydik.Aresin(savaş tanrısı)oğlu Frank,Plüton'un(hades,ölülerin tanrısı) kızı Hazelle çıkıyordu.Jason(Zeus'un oğlu),Piper'la(aşk tanrıçasının kızı)çıkıyorlardı.Leo ve kalipso ise çok mutlulardı.O sırada tırmanma duvarından çığlıklar duyuldu.Annabethle aynı anda koşmaya başladık.Yolda bize Piper,Jason,Leo,Frank,Hazel katıldı.Hepimiz silahlarımızı çekmiştik.Oraya vardığımızda 10 metrelik bir cehennem tazısı ortalıkta koşturuyordu.
Annabeth: bu Bayan O'Leary. Evet bu bizim evcil cehennem tazımızdı.Beni fark edince üstüme koşmaya başladı ve üstüme atlayıp her yanımı yaladı.!
Percy:tamam kızım. Tamam,yalama artık ya
Hazel:buraya tek gelmedi herhalde
Jason:nasıl geldi bu buraya
Piper:onun sahibi-
Hazel:Nico!
Herkesin bakışları kapıya döndü,gelen çocuğun simsiyah saçları,bir ölününki kadar beyaz bir teni vardı.Üstünde ise siyah bir atlet,altında ise siyah sadece dizleri yırtık bir jean vardı.Belinden siyah kılıcı sarkıyordu.Bayan O'Leary yanımızdan koşarak çocuğun yanına gitti.Bu çocuğu tanıyordum...Bu Hadesin oğlu,Hayalet kral,Nico Di Angeloydu...
O eski korkmuş nico yoktu.Boyu uzamıştı.Artık yüzüne bakmam için eğilmem gerekmiyordu.
Saçları uzamış nerdeyse toplanacaktı.Ve yapılanmıştı,kendinden daha emin yürüyordu ama hala yere bakıyordu.
Nico Di Angelo
Herkesin gözü üzerimdeydi.Kafamı kaldırınca onla göz göze geldim.Siyah saçları ve yeşille mavi karışımı gözleriyle.Sonra hazelin koşarak geldiğini gördüm.Topladığı tarzın rengi kıvırcık saçları inatla tokadan çıkıyordu.Geldi ve bana sarıldı...
Hazel:Nico,iyisin.Ben..ben ö- dedi ve hıçkırmaya başladı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ghost King(PERCİCO fanfic)
FanfictionO beni sevmiyordu...Kabullenmiştim artık asla benim olmayacaktı...Onlara bakmak kalbimi acıtıyor..Aşkı artık acı veriyordu.Ama en kötüsüde onu hala istiyor olmamdı...