Rüya

785 42 2
                                    

----?----(kim olduğunu söylemeyeceğim)

Onları yakından izledim. Anılarına girdim,en korkunç gerçeklerine şahit oldum... Aralarındayım.Ben heryerdeyim.Etrafına bak,herşey normal görünmüyor ama ben her an yanındayım,esen rüzgarda,gecenin karanlığında ve güneşin doğuşunda..Kimse bilmez beni.

Unutulmuşun oğluyum ben...

Yazar Anlatıyor

Kusursuz bir geceydi. Ay en tepede gökyüzünü aydınlatıyordu.Long ısland'da herşey normal gibiydi... Ordan oraya koşturan melezler dışında.Satirler ortalıkta koşturmuyor,şarkı söylemiyorlardı...Kubbenin altındaki kabuslar görüyordu

BİR ODADA ELİ VE AYAKLARI ZİNCİRLENMİŞ BİR ŞEKİLDE OTURUYORDU.PENCEREDEN YAYILAN IŞIĞA BAKTI.HERŞEYİ OLDUĞU GİBİ GÖRMEK ACITIYORDU ARTIK...GÖZLERİNİ SÖKÜP ATMAK İSTİYORDU..BİLEKLERİNİN KESİLDİĞİNİ VE SICAK ILIK SIVININ AKTIĞINI HİSSEDİYORDU.EN KÖTÜSÜDE ONU KURTARAMIYORDU.KARŞISINDA ELLERİ VE BACAKLARI BAĞLI,SİYAH SAÇLI,MAVİ GÖZLERİ OKYANUSU ANDIRAN SEVDİĞİ OĞLANI GÖRÜYORDU...OĞLAN YAVAŞ BIR ŞEKILDE NEFES ALIP VERİYORDU.SİYAH SAÇLARI DAĞILMIŞ,MAVI GÖZLERI UYKUSUZLUKTAN KAN ÇANAĞINA DÖNMÜŞTÜ.KENDİSİDE ONDAN FARKLI DEĞİLDİ.SİYAH SAÇLARI DAĞILMIŞ,BAĞIRMAKTAN VE KÜFÜR ETMEKTEN SESI KISILMIŞTI...ODADAKİ SES "hadi küçük kahraman'ım kararını ver.Ya izin ver gitmesine Yada terk et ölüme."diye mırıldanıyordu... İkisinide istemiyordu.Ölmesini istemiyordu ama ondan uzakta kalmak istemiyordu.Onu korumak istiyordu.Herşeyden ve herkesten.Özelliklede kendinden korumak istiyordu. O bir melekti,kendisi ise bir canavar...Canavar,korkunç bir canavar...

Ghost King(PERCİCO fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin