Hazel Lesuqe
Kapıdan giren siyah saçlı çocuğu hemen tanımıştım.Bu aşina olduğum Nico değildi.Sanki o korkmuş,Sessiz,dışlanmış,zayıf çocuk yoktu.Boyu ve saçları uzamıştı.Uzadığı gibi kaslarıda vardı.Kendinden emin yürüyordu artık...Sanki..sanki kim olduğundan korkmuyordu.Dış görünüşü "ben tehlikeliyim!!"diye bağırıyordu.Etrafdaki fısıltıları duymazdan gelerek ona koştum ve sarıldım...
Hazel:Nico ben...ben ö-
Nico:ştt..tamam geçti.Bak ben buradayım,sağlamım ve en önemlisi yanındayım...lütfen artık ağlama.
Niconun söylediği zaman ağladığımı fark ettim.
Nico Di Angelo
Hazelin kalkmasına yardım ettikten sonra diğerlerine baktım...Leo,Percy,jason,Annabeth,Piper,Frank ve diğer bütün kampçılar...Sonra percy ile göz göze geldim...O mavi-yeşil gözleri insanı alıp okyanusa götürüyor.Sonra hızlıca gözlerimi kaçırdım. O sırada "Açıtıyor mu"diye bir ses duydum.Hızlıca etrafıma baktım.
"Acıtıyormu?"
Percy:Kim konuştu
Annabeth:KAMPI KORUYUN!!
Jason:Kimsin göster kendini
"Ah Jason,beni hatırlamamaya çok üzüldüm."
Percy:Poseidon aşkı-
"Hadi ama Jason,benim tapınağıma gelmiştin.Arkdaşın Nico ile"
Jason Grace
Ah,tanrılar aşkına!Bu cupid(aşk tanrısı).Kafamı hızlıca Nicoya çevirdim.Zaten beyaz olan teni artık kireç gibi olmuştu ve yanakları kızarmıştı.Niconun ne kadar zor durumda olduğunu gördüm.Tanrılarım! Cupid,Nico,Tapınak,İtiraf ve büyük sır.Nicoya itiraf ettirecek! O sırada tanrı yine konuştu"Aşk herzaman mutluluk vermez,değilmi Nico"
Bütün gözler Niconun üzerine döndü...Nico neredeyse-bir dakika Nico'nun gözlerimi dolmuş?! Niconun zarzor nefes alıp verdiğinizde gördüm.Ve herkesin Nicoya baktığını...
"Söylesene Nico,sevdiğin kişinin gözlerinin önünde başkasına sarılması,başkasını öpmesi ve başkasına gülmesi nasıl bir duygu."Hazel Nicoyu dürtüp duruyordu.Hızlıca niconun yanına gittim.Terlemişti ve titriyordu.Adeta göz yaşları ile savaş veriyordu.
Nico:Jason- lütfen yardım et.Burada olmaz,herkesin önünde ve özellikle p-
O sırada Percy'nin öne çıktığını gördüm.İçimden hayır diye bağırmak geldi.
Percy:Sen kimsin? Ve Nicodan ne istiyorsun?!
"Ooo,bak Nico Percy Jackson seni koruyor.Ne kadar hoş"
"Percy,Nico senin arkadaşın değilmi"
Percy:evet!Nico benim arkadaşım"diye kükredi...
Elimde bir ıslaklık hissettim.Elimde damla damla sular vardı.Kafamı kaldırdığımda bunların Nico Di Angelo'nun göz yaşları olduğunu fark ettim.
"Bak Nico ARKADAŞIN percy seni koruyor"
Nico:Yeter... Sesi fısıltı gibi çıkmıştı ama aşk tanrısı
durmadı."Arkadaş" kelimesi bütün kampta yankılanıyordu...
Nico:lütfen yeter.yapma bunu bana... Niconun sesi cılızlaşmıştı ve titriyordu.
"Şimdi gidiyorum Di Angelo ama yakında tekrar karşılaşacağız"
Ses gider gitmez.Nico geriye doğru sendeledi.Percy dahil herkes koşarak yanımıza geldi.
Percy:Nico sen iyi misin?
Nico ayağa kalktı koşarak ormana gitmeye başladı ve biryandan Niconun hıçkırıkları bütün ormanı ve kampı inletiyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ghost King(PERCİCO fanfic)
FanfictionO beni sevmiyordu...Kabullenmiştim artık asla benim olmayacaktı...Onlara bakmak kalbimi acıtıyor..Aşkı artık acı veriyordu.Ama en kötüsüde onu hala istiyor olmamdı...