OLİMPOSUN KANI HEYECANIM

716 32 5
                                    

Arkadaşlar bildiğiniz gibi kasımın sonunda teog denen bok var...Ben bu sene 8 olduğum için o bok doğrudan bana girecek..O yüzden hikayeyi Askıya alıyorum ama BİTİRMİYORUM.! Çok sık yb gelmeyecek üzgünüm😕.

Asıl konumuza gelelim..OLİMPOSUN KANI!AMAN TANRIM!AMAN TANRIM! o kadar heyecanlıyım ki rüyalımda bile kitabı aldığımı görüyorum...Ama üzücü olan ne biliyormusunuz? Bitiyor... Efsane Percy Jackson bitiyor... Ama ben asla sevmeyi bırakmayacağım... Hiçbir zaman Leo,Hazel,Annabeth,Piper,Jason,Reyna,Silena,Beckendorf,Travis,Connor,Clarisse,Bianca,Gecegölgesi Zoe,Thaila,Bianca,Nico,Rachel,Kıvırcık,Koç Hedge,Luke,Drew,Pollux,Dakota,Frank,Kraliçe Marie,Sammy,Masa Buford,Kalipso,Michael Yew,Jake Mason,Katie Gardner ve onlar gibi nice kahramanlar...Bu benim için zor çok zor hemde,sevdiğin çok sevdiğin birşeyin bitmesi ve gitmesi...Ama ne zaman onları özlersem her zaman yanlarına gidebilirim...Maceralarına tekrar tekrar ortak olabilirim.Rachel'a Percy'yi öptüğü zaman tekrar sövebilir,Beckendorf öldüğünde tekrar ağlayabilir,en iyi sualtı öpüşmesindeki feelslerimi tekrar hissedebilirim... Sammy'nin Leo'nun büyük babası olduğu zamanki şaşkınlığımı,Nico'mun Eşcinsel olup Percy'yi sevdiğini ve yaşadığı acıyı anlayıncaki ağlama krizlerimi tekrar yaşayabilirim..ANNEN SANA İSMİNİ ŞANS GETİRSİN DİYE KOYMUŞ.Perseus Jackson ismin sana ve diğer bütün melezlere uğur getirsin...

Ghost King(PERCİCO fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin