Percy anlatıyor
Güm güm güm.. kapım gecenin bir yarısında alacaklı gibi çalınıyor.Üstümdeki örtüye bir tekme attıktan sonra yavaş adımlarla kapıya gidiyorum.kapıyı açtığında karşımda bir adet ağlayan Nico Di Angelo bulmuştum.Ne?! Nico mu?! benim konuşmama fırsat vermeden boynuma sarılıp ağlamaya başladı.Niconun kokusu beni çepçevre sarmıştı,göz yaşları birer birer gözlerinden iniyordu.Kendimi ondan uzaklaştırdığımda kalbimin teklemesine sebep olacak bir manzara ile karşılaştım. Niconun yüzünde göz yaşlarının izleri vardı ve ay ışığı yüzüne vuruyordu..Tanrılarım onun daha önce bu kadar....Yakışıklı olduğunu fark etmemiştim.Uzun kirpikleri ve siyah gözleri harika bir uyum içindeydi..Ve o dudakları şuan onu ö-Ne?Nasıl bu kadar şaçma şeyler düşünebilirim ki.Şey ben Annabethi seviyorum!Yani en azından öyle umuyorum...
-Nico,sen nasıl?
+Tehlikedesin.İzin vermemeliydim,gitmene iznin vermeyeceğim.Lütfen gitme! diyip bana sarıldı.
-Umm.Nico- o sırada susmam gerektiğini fark ettim çünkü onun bana sarılması iyi hissetdiriyordu.Hemde çok..Ona belinden sıkıca sarıldım...
-Gitme Nico burada benimle kal daha iyi hissedersin..
Bana baktı ve "kalamam percy" gözlerimi açtığımda yanında değildi.Yataktan hiç kalkmamıştım.Ona hiç sarılmamıştım...Ama o kadar gerçektiki.Kokusu,gözleri,teni ve bana sarıldığındaki o his...Ona sarıldığımda çok hoş hissettim.Kafamın altındaki yastığı alıp yüzüme bastırdım...Nasıl olurda fark etmemiştim hislerimi.Göz kapaklarım yavaşça ağırlaşıyordu ve yavaşca kapandılar...
(Büyük harfle yazılanlar percynin rüyası)
SOĞUK.SOĞUK VE RUTUBETLİ.KARANLIK BİR TAHT ODASI GİBİ BİRYERDEYDİM.UZUN VE KOCAMAN SİYAH SÜTUNLAR VARDI.SÜTUNLARIN TAM ORTASINDA TEK RENKLİ OLAN BİR TAHT VARDI."DEMEK ONU KURTARMAYA ÇALIŞIYORSUN PERCY JACKSON...GEL!BANA DOĞRU GEL!DOĞRUCA TUZAĞIMA GEL.!EN DEĞERLİNİ YOK EDECEĞİM.HAHAHHAHAHAHAHHA"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ghost King(PERCİCO fanfic)
FanfictionO beni sevmiyordu...Kabullenmiştim artık asla benim olmayacaktı...Onlara bakmak kalbimi acıtıyor..Aşkı artık acı veriyordu.Ama en kötüsüde onu hala istiyor olmamdı...