Jason Grace
Yaklaşık bir saattir Nicoyu arıyoruz.sanki yer yarıldı içine girdi.Gerçi buda mümkünde.Bu kadar uzaklaşması mümkün değil bence...ağaç kökünde bir karartı gördüm koşarak yanına gitmeye başladım.Gördüğüm manzara karşısında hem şaşırdım hemde biraz duygulandım.Nico Di Angelo büyük ağaç köküne yaslanmış ayaklarını kendine çekmiş uyuyordu,elinde Hades heykelciği vardı. Sonra gözüm ayağındaki kocaman şişliğe gitti.Hızlıca yanına çömelmeye çalıştım ama sanki görünmez bir kalkana çarptım.
Jason: Yüce Jüpiter aşkına buda ne böyle!?
"Buna ölüm hattı diyorlar"arkamı döndüğümde arkamda sentor olan krieon ve kahin olan Rachel vardı.
"Gerçek görüşle doğan hades melezlerinin çok nadir bir özelliği.bu Leo'nun ateş yeteneğine benziyor...sadece daha zararlı ve zararsız.Bu yetenek korumasız ve savunmasız olduğu zamanlarda oluşur.Bu kalkanı ruhlar oluşturur.Kalkanda ölüm Transı adı verilen derin bir uykuya dalar.Ama bu kalkan bozulur ve Ölüm transındaki melez yerinden oynatılırsa ruhu sonsuza dek yeryüzü ve yeraltının arasında kaybolur ve ruhu ne cennete nede cehennem girebilir.." Tam lafa girecekken Rachel'ın gözleri yeşile döndü.
Kubbenin altında kalan
Hayalet Krala
Yardım etmek için
Çıkacak 7 kişi yola
Azgın sularda,yaman dağlarda
Yardım aranacak hayalet krala
Sonunda kurtaran büyük sır olacak
Nihayetinde paramparça olacak
Depremlerin çocuğu,bilgeliğin kızı,ateşin takendisi,rüzgarın kralı,saf altın kraliçe
Güzellerin güzeli,savaşın oğlu
Dikkatli olun bu yolculukta!!
Sonra Rachel Elizabeth Dare yere yığıldı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ghost King(PERCİCO fanfic)
FanfictionO beni sevmiyordu...Kabullenmiştim artık asla benim olmayacaktı...Onlara bakmak kalbimi acıtıyor..Aşkı artık acı veriyordu.Ama en kötüsüde onu hala istiyor olmamdı...