Hellöğğ
Bb
*
Azrail'denYine bir okul gününe merhaba, kafam hala acıyordu."Anneee!" diye bağırdım içeri hızla girdi "Ne oldu?" güldüm "Hiiç öylesine" dedim ve banyoya koşturmaya başladım o terliğin acısı çektirilecek o kadar.
Can'ın odasına elimdeki kova ile girdim.Can kendi çapında fenomendi, takipçi sayısı yüksekti."Can!" diye bağırdım, irkilerek kalktığında üstüne buzlu suyu döküp kaçmaya başladım.Aklıma gelen şeyle durdum.Bir şeyi unutmuştum, hah telefonum."Bunu mu arıyosun?" güldüm ve dolabının içindeki kameraları elime aldım "Bunları mı arıyodun?" dedim.Gülen yüzü soldu "Abla, bırak onları elinden" gözlerimi kıstım "Şimdi abla olduk öyle mi? Bırakırım ama bir şartım var." Kafası ile onayladı "Telefonumu ver gerizekalı birde akşama pizza ısmarla." kafasıyla onaylayıp gözlerini devirdi ve telefonu uzattı, gülümsedim kameraları yatağa olduğu gibi bıraktım.
"AZRA!" dedi bağırarak "Ablanım ben senin!" ve evet adım Azra çok yaratıcıyım değil mi?(eveet)*
Okulda sıramda öyle otururken hoca derse girdi.Hocanın yanında bir kız vardı.Hocanın yeni öğrencimiz konulu konuşmasından sonra kız kendini tanıtmaya başladı "Ben Eslem.Eslem Akdemir İsviçre'den geldim bu kadar." kanım nedendir bilmem ama ısınmıştı.Sınıfin tiki tayfasının rahatsız edici bakışlarını görmezden gelmeye çalıştı."Gençler kız sınıfa yeni geldi ne bu bakışlar, korkmayın yemez sizi." dedim.Kız bana baktığında kocaman gülümsedim "Hoşgeldin" dedim güldü."Arkadaşınıza sormak isteğiniz bir soru var mı?" ve hoca cümlesini bitiremeden zil çaldı."Yanına oturabilir miyim?" dediğinde gülümsedim "Tabi"
Dersten çıktığımızda "Kantine inelim mi?" dediğinde telefonum 2 saattir titrediği için elimle bir dakika işareti yaptım.
"Eslem beni bir dakika bekler misin?" kafası ile onayladı "Tabi".
Mavi gülüw'den 31 mesaj
Kaya: Hellöğğ
Kaya: Hellöğğ ne amk
Kaya: İyice kendine benzettin kendini bana
Kaya: La
Kaya: N
Kaya: E
Kaya: R
Kaya: E
Kaya: D
Kaya: E
Kaya: S
Kaya: İ
Kaya: N
Kaya: ?
Bunun gibi birçok mesajı okudum,ona acil bir işimin çıktığını söyledim yani yazdım.
"Eeeee" dedim bana sorarcasına baktı "Hadi anlat" yine bana sorarcasına baktı "Ne anlatayım?" dedi "Anlat işte" güldü "Tamam başlıyorum, önceden İsviçre'de yaşadığımı biliyorsun zaten oradan gelmemizin sebebi benim üniversite hayatıma buradan devam etmek istememdi, zaten İzmirliyiz Bornova'da evimiz var.Annemler şuan İsviçre'de onlar çok sık burada olamayacaklar işte öyle."Hemşehrim bende Bornovadayım hatta evim okulun 4 sokak aşağısı." Bana baktı bir daha baktı sonra bir daha baktı ne baktı be "Sen ciddi misin benim 4. sokağın başında evim "İyiymiş he" diye bir anda gaza geldim, bağırdım gülerek etraftaki bakışları üzerimizde hissettiğimde kafamı kaldırdım.Hassiktir Kaya'da bana bakıyordu, baktım, baktım bir türlü çekmedi bakışlarını, kafamı salladım "Bir sorun mu var?" silkelendi "Dalmışım kusuruma bakma"dedi "Tamam" dedim ilk defa konuştuk.Kalbim ilk defa bu kadar hızlı çarpıyordu sanırım.Başım, başım çok fazla dönüyordu.
"AZRA!"
*
eslemlovemira hoşgeldin.
-Düzenlendi-
Hadi görüşürük
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Azrail || Texting
Short StoryAzrail:Ben sana aşık oldum Kaya (00.00) Düzenlenecek elbet bir gün! ~13 Eylül 2018 ~Azrail adında yazılan ilk TEXTİNG kitaptır.Tşkler