50K! ÖZEL BÖLÜM

3.3K 166 24
                                    

*

Elimde ki bavulları bırakıp anneme sarıldım "Anne çok özleyeceğim seni." olabildiğince sıkı sarıldı bana "Bende kuzum" ondan ayrıldığımda gözleri dolu dolu olmuş babama sarıldım "Ev sana emanet big man" dediğimde gülümsedi. Can'a baktığımda kollarını açmıştı "Ah koca ergen" diye sarıldığımda konuşmaya başladı "Ne sandın moruk" gülümseyerek ayrıldım.Bekleme alanına giren bizimkilere ellerimi salladım.Eslem koşarak gelip bana sıkıca sarılmıştı. "Aşkım seni çok özleyeceğim." dediğinde sıkıca sarıldım ona "Bende" dedim gözümden akan yaşlar eşliğinde.Efe'ye baktığımda ağlıyordu.Kafasına vurdum "Niye ağlıyorsun len sanki ölüme gidiyorum" diyerek sarıldım "2 göz ağrım gidiyor kolay değil" gülümsedim.Ege'ye döndüğümde "Azra özleyeceğiz sizi" diye sarıldığında "Ya abi valla çok özleyeceğim sizi." diye ondan ayrıldığımda hepimizin haline baktığımda ağlıyorduk.

Kayalar içeri girip yanımıza geldiğinde Kaya bize salakça bakışlar atıyordu."Millet ölmüyoruz biz sadece gidiyoruz bu ortam neden böyle?" dediğinde Emine Teyze kafasına vurdu "Ne biçim konuşuyorsun sen öyle ölüm mölüm aman ağzından yel alsın." dediğinde kıkırdadım.Uçağın kalkmasına az bir zaman kaldığını belirten anons sesi ile bizimkilerle son bir kez vedalaştım.Annemden ayrıldığımda Kaya "Hadi" dedi ve elini uzattı.Bavulumu kavrayıp elini sıkıca tuttum."Aile var aile" diyen Can'a öpücük attım.Bavulumu bırakıp elimi salladım hepsine.Önüme döndüğümde dinmiş gözyaşlarım tekrar gözlerimden firar etmeye başlamıştı."Gidiyoruz ha?" dedim Kaya'ya gülümsedi "Gidiyoruz."

*

Yaklaşık bir buçuk saat süren yolculuğun ardından öğrenci evimize gelmiştik.Bavulları yere fırlatıp kendimi koltuğa bıraktım. "Uzun süre yürümekten nefret ediyorum." "Bende" diye mutfağa geçen Kaya'ya bıkkınca baktım. "Anıllar daha gelmemiş." mutfaktan başını uzattı "Hadi canım ciddi olamazsın." karşılık olarak gözlerimi devirip ayağa kalktım "Uyumaya gidiyorum ben sende zıbar yorulma." onaylayan mırıltılar çıkardı.Odaya girdiğim gibi kendimi yatağa attım ve uyudum.

*

Sabah üstüme atlanması ile uyandım."Ağzına boru sokayım Can." dediğimde tiz bir kahkaha sesi duydum."Ya gidin uyuyacağım ben." üstümde tepinen kişiye zorlukla tek gözümü açtım. "Yine ne var." gözlerini devirdi. "Buraya sabah 6'da geldim ve oda arkadaşınım." ofladım "Oh ne güzel." beni onayladı "Evet çok güzel." gözlerimi devirdim "Eğer bittiyse uyuyabilir miyim?" uyku benim için çok fazla önemliydi çok çok fazla."Hayır bugün boğaz turu yapacağız." tek kaşımı kaldırdım "Yapacağız?"gülümsedi "Anıl,Kaya,ben,sen" elinle kafama vurdum."He sen Anıl'ın sevgilisisin." alkış tuttu "Fazla zekisin kız sen." gözlerimi devirdim ve ayağa kalktım.Bir kaç kere esnedim ve tuvalete girdim.Dişlerimi fırçalayıp çıktıktan sonra mutfaktaki Kaya'nın yanına dittim. "İki gün sonra okul var lanet." güldü yaptığı menemeni gösterdim. "Kaya abla nemenem mi bu?" baktı "He nemenem yiyen mi?"kafamla onayladım."Açım." gözlerini devirdi "Sen ne zaman toksun?"

Kaşlarımı çattım "Çok terssin döverim seni." içeri paldır küldür girip kendini koltuğa atan Anıl'a baktım.Salaktı bu çocuk bu yüzden seviyordum onu hangimiz normaldik ki?"Uykum var." dedi esneyerek gözlerimi devirdim. "Sende olmasan anlamamıştık." arkasını dönmüş beni takmamıştı.Önüme döndüm Kaya'nın yanağında çıkmaya başlamış sakallarına elimi sürttüm.Güldü bana döndü. "Isırırım seni." güldüm yanağına uzanıp öptüm.Kaçmaya hazırlanıyordum ki kolumdan tutup beni kendine çekti."Yakalandın." yüzüne kızaran yanaklarımla baktım."Çıkmaya başlayalı üç ay oldu.Bari bir kere öpeyim." dediğinde kulaklarıma kadar kızardığıma emindim.Gülümseyişini gizlemeye çalıştı "Tamam ya bir şey demedim." sıkıca sarıldı.Yüzümü boynuna gömdüm derin bir nefes aldım.Çok güzel kokuyordu vicdansız.

Azrail || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin