Hellöğğ
Bb
*
Sabah 8 de kurduğum alarmı kapatıp falan derken saat 9 olmuştu çocuklar ile 10'da buluşacaktık malum 2 gün sonra mezuniyet balosu vardı kafamda elbise almak yok şuan ama dengesizim sonuçta her an her şey olabilir.Koştura koştura duşa girdim. Çıktığımda saat dokuz buçuktu bir yanımdan saçımı taramaya bir taraftan üstümü giyinmeye başladım.Bunu her zaman yaptığım için alışkındım.Saçlarımı kurutma gereksinimi duymadan koştur koştur aşağı indim "ANNE BEN ÇIKIYORUM PARA NEREDEĞ" mutfaktan kafasını çıkardı kadın her zaman mutfaktaydı lan "BABAN KOT CEKETİNE KOYDU" adam artık alıştı sonuçta. Kulaklıklarımı taktım her zaman dinlediğimde ağlayasım gelen şarkıyı açtım Aviva - Princesses Don't Cry. Bu şarkıyı her zaman dinlerim moral durumum farketmez mutsuzken moralimi düzeltirim mutluyken karışık sadece seviyorum Sokaklarımız alt altaydı bir alt sokağımda Eslem ile Kaya bir alttada Egeler oturuyordu.Götüm titreyince telefonu elime aldım bizimkiler yine bir grup kurmuşlardı kurucu kim tahmin edin doğru, EFE.AK×3E grubuna eklendiniz
Azra: Titrettiniz beni
Mavim: Titrettiniz beni
Güldüm aynı anda yazmıştık.
Azra:OHA!
Mavim:oha!
Ebem: taam aq anladık aynı anda yazdınız
Enişte: BEKLİYORUZ
Azra: Eslem aşağı im
Azra: im*
Azra: HAY AQ İN ESLEM AŞAĞI İM
Mavi:klmcldlödkfkkmvkmmflskskk
Eslemcim: gbhgybghjbghyhg taam iniyom
Azra: Gülüw sen nerdesin sende im aşağı
Azra: BU CÜMLEYİ TÜRKÇEYE SOKANIN BEN
Ebem: Kanka şuan Türkçeye sen sokuyorsın dfgjkldmdfkfkfkkdfkdldkfmk
Azra: ALLAHTAN TEK DEĞİLİM HA
Mavim: TRUE
Azra: İNDİN Mİ SEN AŞAĞI ESLEĞM NERDESİN AQ KAÇ SAAT OLDU
"BURADAYIM AQ" diye bağırdı sıçradım "Gerizekalı ne bağırıyorsun" omuzlarını silkti. "Hadi gidek sana anlatacaklarım var"dedi ve koluma girdi "YOKSA ÖPÜŞTÜNÜZ MÜĞ" diye bağırınca ben kafama vurdu "Gerizekalı ne bağırıyorsun" hınzırca ona baktım "Kanka pardon ben bizim evi unutmuşum" dedikten sonra Eslem yüzünü tutup koşturmaya başladı. Utandı gerizekalı. "Lan her boka koşma bune utançlık daha bunun evlenmesi var" diye bağırınca hızla bana döndü "Azra bir daha bağırırsan amına korum" arkamdan gelen kahkaha sesiyle sıçradım "Lan siz harbi malsınız"dedi Kaya, Eslem gözlerini kıstı "Mal olan sesin" dediğinde Kaya tek kaşını kaldırdı "Demem o ki Kaya ulan siz nasıl aşıksınız " dediğinde birbirimize bakıp tek kaşımızı kaldırıp Esleme döndük gözlerini kıstı "Al işte aq heves meves bırakmıyorsunuz" güldüm koluna girdim Kaya yanıma geldi yürümeye başladık "Hadi devam et kız kıyamam ben sana" dedim sırnaşarak omuzlarını silkti "HIH" dedi trip loading. Sonra güldü "Mesela evlenin" dediğinde Kaya devreye girdi "Oda bir gün inşallah" dedi ne dedi ne!? "HASİKTİR BUNU BEKLEMİYOrdum" söylerken son harflerim sessiz çıktı çünkü ayağım takıldı Kayanın kollarına değil İzmirimin mükemmel kaldırımına düştüm ikisine baktığımda Eslem kahkaha atıyordu Kaya tanımıyorum der gibi etrafa bakıyordu "Lan yardım etsenize" dediğimde Eslem ağzına fermuar çekti elini uzattığında onuda yere çektim konuşmasın diye sus işaretimi yaptım "İzmir Gençlik Ölümüne Piçlik Agaaaa" dediğimde Kaya "Gerizekalılar" dedi ve kıçına döndü gitti Eslem "Gitti ya la" dediğinde omzumu silktim ayağı kalktım "Hadi gidek" dedim ayağa kalktı koluma girdi sekmeye başladığımda oda sekmeye başladı karşıdan gelen Efe koştura koştura yanımıza geldi koluma girdi oda sekmeye başladı.Seke seke Kayaların yanına vardık.
*
"Görevli bey ne diyon aq" diyen Efeyi yerde oturmuş kahkahalarım ile izliyordum.Olay şöyle olmuştu alışveriş merkezine girdiğimizde Efe anons yapılan şeyi nasıl gördüyse oraya gidip aynen şunu demişti "BANA YAZAN ANONİM CANIM BENİM ŞUAN BURADA OLDUĞUNU BİLİYORUM BU ŞARKI BENDEN SANA GELSİN ÜMİT BESEN AY LAV YU" dediğinde arkasından bir düşme sesi geldi ve koşma sesi. Efe arkasına döneyim derken o megafon mu bilmiyom işte onu düşürdü.Durumumuz Ege allahım sen sabır ver modunda. Kaya telefonla pubg oynuyor. Eslem video çekiyor ben her boka gülüyom zaten.Efe bana sıçtım mı bakışlarını atıyor.
"Allahım Sabır" deyip ayağa kalktı Kaya. Ciddi bir hale bürünüp ayağa kalktım.Yani sanırım. Yanlarına gittim Efeye göz kırptım "Görevli amca bir bakar mısın" dediğinde bakışlar bana döndü derin bir nefes aldım eslem sessizce "duygu sömürüsü loading" dediğinde ona ters ters baktım "Şimdi Allahın aşkına bir düşünün ya siz hiç mi genç olmadınız" elimi kalbime götürdüm "Burada herkeste yatan bir genç vardır" hüzünlü bir nefes çektim yani sanırım "O genci şu masuma benzetin" diyip Efeyi işaret ettim adam bana baktı ve Efeye baktı "Bu mu masum?" dediğinde bizimkiler gülmeye başladı "Amca hadi ya" dediğimde Amca gülümsedi "Tamam hadi geçin" dedi. "ALLAHIM SORUN ÇÖZME KONUSUNDA ÜSTÜME YOK" dediğimde bizimkiler beni takmadan yürümeye başladılar.
*
Şuan ben Kaya ile ona kıyafet bakıyordum Eslemler başka bir mağazaya girmişti Efe ben Kaya bakınıyorduk."Oğlum ilk benimkilere bakacaktık işte niye buraya girdik?" dediğimde Kaya gözlerini devirdi "Hiç bir şey beğenmiyorsunuz ki" dedi "İçime sinmesi lazım yoksa almam" dediğimde elimi tuttu.Tuttu elimi benim sağ elimi tuttu. "KALBİM" güldü "Alış bunlara" dediğinde güldüm "Biz sevgili değiliz ki" başını salladı "Biz salağız bıktım şu kankalık olayından" dediğinde yanaklarını sıktım "Aq aşkınıza sokucam ha kıyafet bakmaya geldik buraya" diyen Efeye "Dedi anonimini Ümit Besen Ay Lav Yu şarkısını adayan kişi" gözlerini kıstı "Dedi sevdiği çocuğa anonim olan kişi" gözlerimi bu sefer ben kıstım ağzımı açtığımda Kaya "DEDİNİZE SOKUCAM HA YÜRÜYÜN ALIŞVERİŞ YAPICAZ" dediğinde sustuk Kayanın bir koluna ben bir koluna Efe girdi.Alışverişe devam ettik.
*
"AQ BU ÇOCUK ÇOK SALAK" diye yanımıza gelen Eslem kaşları çatık çatık yürüyordu."Noldu?" dediğimde "EN BEĞENDİĞİM KIYAFETE OSLOM O OLMOZ GÖZOL DORMODO DEDİ BENDE İNADINA ALDIM" Ege sabır diliyordu "Ne yapayım beğenmedim" gözlerimi kıstım "YÜRÜ LAN DELİ" Efe Egenin yanına oturdu "Bence ayrılmanız için güzel bir durum hadi ayrılın" dediğinde Ege kaşlarını olabildiğince çattı "EFE BOŞ BOŞ KONUŞMA BEYNİNİN BOŞLUĞUNA KORUM" dediğinde Kaya ile kahkaha attık.
*
Hadi görüşürük
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Azrail || Texting
Short StoryAzrail:Ben sana aşık oldum Kaya (00.00) Düzenlenecek elbet bir gün! ~13 Eylül 2018 ~Azrail adında yazılan ilk TEXTİNG kitaptır.Tşkler