Hellöğğ
Bb
Llmsnksmdmsfck
*
Odamda saf salak şarkı söylüyordum.Saat gecenin on ikisinde ne hikmetse söylüyorum işte. "Karanlığı elimle bölmek istedim seni çok özledim." diye söylerken açık olan penceremden içeri "Bizde seni çok özledik" böğürerek giren ne girmesi aq yere yapışan en altta Eslem üstünde Ege ve Efe onlara kahkahalar ile gülen biz mükoyduk.Bu duruma el atmanın vakti geldi diyerek yanlarına ilerledim"Eslem namusun elden gidiyeah kalksana" dedim gülerek kafama vuran bir adet Kaya lan Kaya lan ben onu unuttum "Mutlu olmadın herhalde lan" dedi yeriw. "Ya saçmalamaa" diyerek üzerine atladım ve yerden kalkmaya çalışan tayfanın üzerine yığıldık.Eslem konuşmaya başladı.
"SANIRIM FELÇ OLDUM LAN"
*
"Hadi bir şeyler yapalım" diyen Egeye baktım "Biz çıkalım isterseniz" dedim fesat fesat gülerek "Ya amk çok fesatsın" dedi "O FESAT BENİM" dedim bağırarak Esleme döndüğümde kızarmış bir şekilde bana bakıyordu yeriw.Sonra kaşları havalandı "Lan ne bağrıyon" dedi uyarır ses tonu ile " Lan ben mal mıyım?" dedim sorarcasına hepsi bir ağızdan "Evet" dediler "Siktirin gidin lan" dedim ver arkamı döndüm.Üstüme çullandılar ve yataktan düştük.
"BENDE FELÇ OLDUM KALKSANIZA LAN"dedim çaresizce.
"Affettiysen kalkarız" dedi Eslem.
"Tamam affettim" dedim gülerek "Şimdi üzerimden kalkın" kalktıktan sonra "Hadi film izliyelim" diyen Efeye baktım "Lan götünün üstünde oturamıyon mu sen?" Dedim "Oturamıyor o" "LANET OLSUN ÇOK FESATIM" diyip kafamı yastığa gömüp anırmaya başladım kafamı kaldırdığımda onaylamaz bakışlar aldım ve omuzlarını silktim Kaya beni göstererek Esleme baktı "Bu arkadaşın sıkıntısı ne acaba? " höö salak."Sizle takılmaktan oluyor hep bunlar Allahın salakları"dedim gülerek bana baktı güldü konuşmaya başladı "Bana ikide bir salak deme sebebinin ne?" unutmamış ya kocaman gülümsedim "Değil misin" sonra biz aynı anda DEJAVUU diye bağırıp mal mal güldük Eslem Egeye bizi gösterip kolunu Egenin gözüne soktu "Şip damarım atıyor görüyon mu çok şip anacım" ehe utandım."Lan hadi oyun oynayalım." Ehe olumsuz anlamda kafasını salladı "Film izleyelim" Efe yattığı yerden kafasını kaldırarak "Allah bilir korku filmi açın dersin sonra sarılırsınız falan öğk klişe kusucam bir saniye" kusuyor gibi sesler çıkarmaya başladı haklıydı.
"Zaten bizim çamış uyuyor uyanırsa anneme Azra sen evde yokken eve erkek attı AHEY AHEY diye ortalığı yıktırtır anneme" dedim gülerek Kaya "Sizin camış?" dedi sorarcasına "Bizim camış kardeşim Can" Ege hemen söze başladı "Kanks Can bizi tanıyor bir şey demez" efe ayağı kalktı "Kaya KISKAN" dedi gülerek Kaya "Noldu lan" gülümsedi "Çünkü artığk benimde bir anonimim var." diye anıra anıra gülmeye başladı.Biz Efeye olmamışsın bakışları attık.Eslem Efenin telefonuna baktı bir daha baktı. "Yalnız kız mı erkek mi bilmem ama mütüş yazmış tam Efelik." Efe heyecanlandım "Okusana" Efeden onay bekleyen bir bakış istedi Efe onayladı gülümsedi.
"İzmir güzelse sebebi senin mavilerin güzel gözlüm." Kayaya döndüm bana bakıyordu gülümsedim sonra aklıma 3200 yıl sonra gelen soru geldi. "Sen beni nasıl buldun lan yalak"
*
Hadi görüşürük
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Azrail || Texting
Short StoryAzrail:Ben sana aşık oldum Kaya (00.00) Düzenlenecek elbet bir gün! ~13 Eylül 2018 ~Azrail adında yazılan ilk TEXTİNG kitaptır.Tşkler