3.5

5.8K 300 137
                                    

Hellöğğ
Bb
Lakmaksmmdnmd
Kitap iyice boka sarıyor ve sinirlerim bozuluyor tşkrler
*
Sınava girecektim yada o bana girecekti stresim çok yoktu sadece çok mutluyum çünkü Kaya gelecek Allahım AHEY AHEY. "Azrağğ" annem çıkmamızın sinyallerini veriyor arkdslr.
*
"Tamam mı annecim al şunları" elime şeker tutuşturdu "Anne bu ne ya" bana delici bir bakış attı elimden alıp ağzıma tıktı "Sus kız senim sevdiğin portakallı şekerden bu" güldüm "Başka var mı" annem 3 5 tane elime tutuşurdu bende yemeye başladım bizimkiler farklı okullarda sınava girecekti hayat zor aga.

*

Çıkış kapısına uça uça değil halay çeke çeke gittim.

"OBALEY DUYUN LA GÖT LALELERİ ÇOK ZEKİYİM" diye bağırdım kahkaha atarak annemlerin yanına ilerledim."Nasıl geçti kuzum" diye sordu annem. "Kuzunun çok güzel geçti" dedim gülümseyerek sonra bizimkileri aramaya başladım. "Alo" dedi Efe.Efe ile Kaya sayesinde barıştım arkdslr.

"Nasıl geçti kanka?" kahkaha attı "Bok gibi" dedi "Dengesiz" dedim gülerek "Sıkma canını daha bu ilki diğer sınavda var onda toparlarsın" dedim moral vererek "Demi lan"  "Evet hem zaten bu son sınavların değil ki" dedim "Başka ne sınavı var lan." "Kanka bilirsin her zaman devam eder adı da hayat sınavı" dedim ve anırmaya başladım "Salak" deyip yüzüme kapattı neyse sakiniw.

Nah sakinim

Aradım açtı "Piç kurusu" deyip yüzüne kapattım.

Nihahhahhaha

*

Azrail:Nasıl geçti la

Kaya:Abinin efsane geçti

Azrail:Benimdee

Azrail:Bekle beni İstanbul

Kaya:Ehe

Azrail:Ama büyük konuşmayacam.Sen.nereyi istiyon aq hem o EHE ne

Kaya:Ben İTÜ istiyoruw

Azrail: YOHAMINA

Azrail:LAĞN

Azrail:LAĞĞN

Kaya:Noldu aq

Azrail:Aynı şehir tutarsa bizi kimse tutamaz.

Kaya:Tutan yok zaten aq

Azrail:Var anamın terlikleri

Kaya:Kutsal terlikler adınağ

Azrail:lkskmzkzmmxmx

*

İlham perilerim gelmiyo aq neyse neyse ne aq neyse ne nerdesiniz eyy periler gelmezseniz erken final yaparım hıh gidiyoruw ben

Lakksmsjnxnx

Hadi görüşürük

Azrail || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin