Egy manószerű srác és egy cseresznyevörös hajú hapsi videójátékozik. Sally egy rózsaszín üvegszemű pasassal babázgat. Jill, Jess, LJ (Laughing Jack, a bohóc),Jeff meg Andy pókereznek.
Az egésznek tök jó a ritmusa. Ez azt jelenti, hogy leülök a kanapéra, pont Jason mellé, és dobolni kezdtek a diktált tempóra.
Hogy mi a tempó? A gombok hangja a konzolon, Tökmag nevetése, Jeff veri a lábát a padlóhoz, LJ kopogtatja az asztalt egyik karmát a másik után helyezve, Bolond Kalapos (Jason) csettintget fekete kezeivel, Jill dúdolgat, na meg a zsetonok csapódása is.
Ez mind összehangolva. Kicsit rémisztő, de ugyanakkor nagyon király.
Na, visszatérve a történetre.... Beülök Jas" mellé, előveszem a megbuherált dobverőimet, és ütöm a ritmust.
Ezt Andy is észreveszi, és próbál alkalmazkodni, mert tudja, ha van egy ismeretlen ritmus, amit megkedvelek akkor új dalt írok, ha meg új dalt írok, akkor újjabb harci ritmust is találok ki.
- Gyerekek, hát itt meg mi folyik?- áll meg az ajtóban Slender- Láttátok már az órát?-így elment az idő?!- Dél van! Aki itt van, az rögvest jöjjön ebédelni! Tudjátok mi van ha nem jöttök?
- Nem, kifejtenéd?-viccelődik Mr. Felvágottszáj, pedig biztos tudja.
- Pop magyarázd el az értetlennek, most nincs kedvem hozzá- maszírozza fél kezével halántékait, majd elmegy. Mivel nem tudjuk, ki az a Pop, ezért csak oda helyezzük a tekintetünket az öcsémmel, akire Jeff néz; egy udvaribolondszerű... emberkére(?).
- Aki nem ebédel, pedig itthon van, akkor EJ étkéből kap vacsorát- magyarázza Mr. Csengettyű.
Igen mindenkinek adok ilyen neveket!
- Ki az az EJ- súgtam a mellettem ülőnek.
- Eyeless Jack, a kannibál, a ház orvosa. Láttad már, nem?- kérdi Jason.
- Nem, hogy is néz ki? Várjunk csak egy picit... ka-kannibál?!- ijedek meg.
- Tudod, kék maszkot hord... akivel romantikáztál az ebédlőben- ezt a gúnyoros hangot bárhol felismerném; ez az öcsém.
- Hahaha,nagyon vicces Andrew! De most komolyan az a kedves srác egy kannibál?
- Igen. Szokatlan, nem mindenki mondja kedvesnek- nemes egyszerűséggel, de egy kicsit meglepődötten is mondja Jas".
- Úgyhogy siessünk, ha nem akarunk embert enni vacsorára- nevet fel Jess.
- Ez goromba volt-szontyolodik el EJ.
Jééé ő is itt van?
Igen, kicsit vaksi volnék, Nem veszem észre nyilvánvaló dolgokat és azokat az embereket sem nagyon, akik ott állnak előttem.
Bezzeg amit nem kéne...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A creepypasták pokla
Gizem / GerilimAndrea és Andrew Piton nem mindennapi ikrek. Ugyanis sok születési rendellenességgel és még mutációval születtek. A szüleik árvaházba adták őket, így nem tudnak semmit róluk. Egy tinik körében népszerű zenekar fogadta őket örökbe. De ők sem olyanok...