Tjenare (fyfan vad stel hälsningsfras HAHAHA)
Jaja, hej på er allihop.
Jag har fått för mig att mindbooks är skitkul att skriva, så varför inte skriva en själv?
Jag tänkte göra en liten presentation om vem jag är och vad jag har för åsikter.😊
Har ni inte samma åsikter som jag så kan ni gärna gå.😀🔪
SKOJAAA OMG JAG ÄR SÅ ROLIG!!! (Inte.)Vi kör lite basic frågoooor:
Vad har du för pronomen/vad identifierar du dig som?
Jag är en mademoiselle och har inte direkt varit något annat. (:Namn?
Jag heter tyvärr Tora (ja, inte bara typ folk på stenåldern och bronsåldern heter det) men kalla mig typ något annat, jag bryr mig inte om vad men inte Tora. Tack.Utseende?
Sen när spelar utseende någon roll?😀Favvoämne?
Idrott. Alla. Dagar. I. Veckan.
Och ändå går jag på en musikskola istället för en idrottsskola? 10-åriga jag, du gjorde helt fel val.Ålder?
Jag är 05:a men mentalt antingen 3 eller 15. Det beror på var jag är, med vem jag är och vad jag gör. Mellan klockan 19:00 och 20:00 kan jag bara meddela att jag alltid är 3 år, det är nämligen min hype-timme som mina föräldrar verkligen älskar. (Hoppas ni sa älskar med rätt tonläge för det gör de verkligen inte seriös HAHAHA)
Min hype-timme går kortfattat ut på att jag hoppar omkring i huset, låter som en säl och skrattar ihjäl mig så fort någon öppnar sin mun.Längd?
171 cm tror jag.
#Långjävel
Nästan långa farbrorn ju!!!Jag som kille. ^
Favoritmat?
Sushi alla dagar i veckan. Alla. Dagar. I. Veckan.
Sushi är så sldbldndld gott åååå vad sugen jag blev nu på sushi ):Favoritdryck?
Just nu är det nog mellanmjölk? Jag fattar inte direkt varför men det är så jävla gott. Och nej jag härmar inte MissGBooks Spruckna läppar och mellanmjölk nu utan mjölk är bara sjukt gott helt enkelt. Det är liksom svalkande, ganska nyttigt ändå + att det inte är så sliskigt sött som typ cola eller fanta och sån skit. (No offense hihi)
(Btw LÄS DEN BOKEN FAN DEN BÄSTA JAG LÄST (OCH FÖLJ HENNE))Favoritfärg?
Hmmmm... Det är faktiskt rätt svårt. Jag älskar gult och marinblått, men som färg på tröjor älskar jag typ militärgrön, men då är det viktigt att det är en TRÖJA INTE BYXOR!!! TRÖJA!!!Favoritartist?
BILLIE EILISH BITCH JAG ÄLSKAR HENNE MER ÄN ALLT LIKSOM LYSSNA PÅ HENNES MUSIK KOLLA PÅ HENNE AOHDPSBDPSKDOSDET DÄR LEENDET SOM PRICKEN ÖVER I:ET, MAGNIFIQUE!
- - -
Jag tror det var allt? Vi ses i nästa del helt enkelt där jag mer kommer skriva åsikter och tankar.
Hejsvejs mina små vänner
YOU ARE READING
En jävligt tråkig mindbook
HumorJag är världens mest intressanta människa och här får ni lyxen att läsa alla mina tankar om inprincip allt. (Märk min ironi när jag kallade mig själv intressant. Tack.) !Varning för vuxet språk och svordomar!