Tjenare kexet står du här och smular *wink wink*
(AHAHAHA dör av stelheten)Hello bookworms jag är tillbaka efter ha varit borta i typ 1 timme. (Ingen bryr sig Tora stfu.)
~ ✶. ↞ ✦★✦ ↠ .✶ ~
Lilla jag blev då taggad av aSadBarnrumpa att göra denna (*host*) roliga tag.
Favorit wattpad konto: Tror det är MissGBooks eller nattuggla för att de båda är fantastiska människor + att jag älskar MissGBooks s böcker och nattuggla s inledning till bok. ;)
Favorit wattpad bok: Antingen Spruckna läppar och mellanmjölk av MissGBooks eller Jag gillar inte dig. Typ. av jageganskacringe (rekommenderar båda sjukt starkt).
Födelsedag: 27:e december #senjävel (3 dagar efter julafton "woho"🙂🎅🏻).
Senaste sms du skickade: Lame som jag är skickade jag "Okej" till min moder.
Och hon svarade "Vilken blöt filt.😏", vart väldigt orolig men det var tydligen något holländskt uttryck.Några husdjur: En liten kaniiiin som heter Stampe.
^ Där är han aldbdlndld han är så söt hahaha
Favorit sång(er): when the party's over, 9, All The Girls Are The Same och Roll In Peace ahahah.
Singel eller i ett förhållande: Singel, och kommer förmodligen dö singel också som en gammal tant med minst 70 katter.👵🏻
Favorit tv-show: Har faktiskt inte en blekaste aning, kollar knappt på TV-shows. Men min favorit serie är nog Stranger Things hihu.
Favorit film: Sierra Burgess is a loser. ÄLSKAR DEN FILMEN SÅ FUCKING MYCKET KOLLA PÅ DEN MÄNNISKOR!!!
Senaste låt du lyssnade på: All The Girls Are The Same av Juice WRLD hihi.
Stjärntecken: Capricorn, vilket betyder att mitt stjärntecken är väldigt drygt (iallafall enligt alla horoskop haha). Passar mig prima ju!
Skolan 1-10: En stark 4 just, för personerna där suger allihop men jag gillar en del lektionerna och 99% av lärarna.
Pinsam händelse: Min kompis fucking filmade mig idag när jag hade ett skrattanfall och såg jättekonstig ut och skickade det till alla i min klass + min crush. Embarrassing? Vad menar duuu?😀
Några syskon: En lillasyster som är hemskt dryg och slår mig. Vilket jag också gör mot henne men skitsamma.
En hemlighet: Jag står bakom dig...
BUUUU!!!😈👻
Sommar eller vinter: Sommar, men jag älskar december extremt mycket också. Däremot är januari och februari förjävliga och därför drar det ner hela betyget på vintern. #prayforvinter😪❄️
Skriver du :) eller (: : :) det ser mycket bättre ut än (: + att :) har ögonen på texten som om den kollar på det jag precis skrivit. ;)
Ord du överanvänder:
Irl: woho, wow, dab (ingen kommentar), jävla/jävligt.
Online: Nej, +, oroa dig inte (mer en mening men okej då), så ja (SÄGER DET HELA TIDEN SÅ FUCKING IRRITERANDE).Tror det var alla frågor haha, jag taggar partum (vet inte om du har ngn mindbook men du får posta den här någonstans bara ;)) och FebruariBarn
Lycka till!
Den här var iallafall inte lika jobbig som Alphabet Tagen haha.bYe MaLisAr
YOU ARE READING
En jävligt tråkig mindbook
HumorJag är världens mest intressanta människa och här får ni lyxen att läsa alla mina tankar om inprincip allt. (Märk min ironi när jag kallade mig själv intressant. Tack.) !Varning för vuxet språk och svordomar!