Men tjenare, jag är tillbakaaaaa!!
Uhm ja för er som ens märkt att jag varit borta så har jag haft bland de värsta dagarna i mitt liv om någon undrar haha, ingen bryr sig okej vi fortsätter ändå. 😀
Jag satt häromdagen och pratade med min klass om brott och vi kom in på brott i hemmet och jag fick höra att det finns psykisk misshandel och kände att jag var på gränsen till en mental breakdown för jag tänkte på de lite "lätt" dumma saker min kära fader sagt till mig, mina vänner och mina lärare etc.
Och sedan skulle såklart halva skolan komma fram och fråga om jag var okej som om de brydde sig om mig.B I T C H I K N O W Y O U
D O N 'T .Iallafall så satt jag alltså där på lektionen och skulle precis börja tjuta då den plötsligt tog slut och min käre moder ringde mig och berättade att min fader fått reda på att jag gått till en psykolog och att han var förbannad.
Då, brast min kära vägg och jag störttjöt inför hela fucking skolan där när jag skulle ta min mat.
Jag dog av skam.Plötsligt vet varenda lärare att jag mådde dåligt den dagen för så fort de ser mig kommer de fram och undrar om jag vill prata.
Jag menar, jag är ingen öppen bok direkt som vill berätta alla mina djupaste hemligheter för alla jag ser?
Jag söker upp folk som jag vill prata med, så stick.~~~
Jag är faktiskt en fantastiskt bra vän måste jag ändå säga. Liksom jag hjälpte min lesbiska vän att friend-zona (HJÄLP ÄR DET ETT ELLER TVÅ O:N I ZOON/ZON?) en kille och satt uppe till typ 1 för att lyckas med det.
#FeelingSnällJag har blivit beroende av att spela piano på sistone, är inte ens särskilt bra, men har som mål att lära mig denna låt:
Ingen aning om varför men den låter väldigt cool så varför inte? 😎
Kan typ 1/4 so far haha~~~
Uppdatering om min kära crush (om någon ens minns honom? Ingen? Nehe that's too bad):
• Han har blivit tillsammans med bitchen/min fiende
• Han pratar typ aldrig med mig
• Han iggar mina snaps
Ska inte plåga er med en det, tror ni fattar hur förjävligt det är.Faaaast det finns hopp!
Till exempel så hade vi idrott för någon dag sedan och vi var i olika hörn av gympasalen så han trodde väl att jag inte såg honom eller något, men han stirrade iallafall HELA lektionen på mig och jag blev väldigt nervös haha.~~~
Alohaaaaa
Vi ses förmodligen snart :))
Juste, tack så jävla mycket för 700+ läsningar asså wow
Känns som att jag alldeles nyss hade typ 10 och var sjukt stolt?
Några förslag på hur man kan fira?
YOU ARE READING
En jävligt tråkig mindbook
HumorJag är världens mest intressanta människa och här får ni lyxen att läsa alla mina tankar om inprincip allt. (Märk min ironi när jag kallade mig själv intressant. Tack.) !Varning för vuxet språk och svordomar!