Tjofräs. Jag känner att det verkligen går jättebra för den här boken (märk min ironi) meeeeen, det är ganska kul att skriva såhär så jag fortsätter ändå haha
Nyligen har lilla jag funderat på om Nocco skulle vara gott, jag menar det ser väldigt gott ut och jag vet att många älskar det. Ni kanske undrar varför jag inte druckit Nocco förut, och det är för att mina kära päron tycker att det skulle vara dåligt för mig att dricka det då jag redan är ganska hyperaktiv.
Men liksom, om jag ändå är hyperaktiv då gör det väl ingen skada om jag blir ännu mer hyperaktiv? Exakt.
Kolla på de, det ser så gott ut ååååå
Jag som emoji rn:🤤
Men frågan är, är äpple eller den där caribbean godast? Båda ser jättegoda ut men man vet aldrig om innehållet är lika gott.~~~
Jag har bestämt mig att jag ska köpa ett par svarta Vans för de är fan snyggare än min framtid. Drömmen är ju gula,
men det känns svårt att kombinera med kläder så det får bli svarta.
(Liksom look at it. I'm in love.)
Det får kosta vad det nu kostar. I don't caaaaare.💁🏼♀️
*söker på vans och priser*
Nejmen oj... Hehehehe... Jag får be om att ta ut min kära månadspeng några månader i förväg helt enkelt! Problemet löst!~~~
Nu måste vi ta och prata allvar mina icke-existerande läsare.
Hur tänkte de föräldrar som döpte sina barn till Fanny egentligen?
Så fort de åker utomlands så kommer ju stackars barnet bli retat.
Hi! I'm James, what's your name?
Oh hi! I'm Fanny (:
Hahaha, very funny but what's your real name?
My name is Fanny ):
Och så fortsätter det sådär. Stackars lilla Fanny. För er som kanske inte är världens bästa på engelska så låter Fanny som funny alltså roligt. Plus att om man translatear Fanny från engelska till svenska kommer det här upp.Har ingen kommentar på den bilden. Bara att min källa är Google. Tack vi går vidare.
~~~
Jag tror det var allt faktiskt. Hoppas ni har det bra i era liv tills nästa kapitel kommer, vilket kan vara om 15 min eller om 15 dagar. Ingen vet. Todiloooo
ESTÁS LEYENDO
En jävligt tråkig mindbook
HumorJag är världens mest intressanta människa och här får ni lyxen att läsa alla mina tankar om inprincip allt. (Märk min ironi när jag kallade mig själv intressant. Tack.) !Varning för vuxet språk och svordomar!