Fredag förmiddag:
Just nu sitter jag i en bil på väg till storstaden, Stockholm. På black friday. Wow mina föräldrar är jävligt smarta som väljer just denna helgen. Inte.
Vi åkte nyss förbi en bil med en chaufför som petade sig i näsan PRECIS när vi kollade åt hans håll. Stackaren.
Inför denna resa bad min mamma bokstavligt talat mig att ha på mig hoodie första dagen med mina bekvämaste (och snyggaste jeans) för att det "ser modernt ut". Tack mamma, puss puss älskar dig, ska alltid ha på mig det här hihi.
Lördag:
Nu har vi precis ätit hotellfrukost och JAG BLEV KALLAD TANT AV EN GAMMAL OTACKSAM GUBBE!
Där stod jag och skar upp en skiva bröd åt honom, och så sa han "Tack tant".
Vafan jag är 12 inte någon jävla tant. Tack.Vi har en juniorsvit😎 för att vi är en familj... heh...
Den är retro hihiEftermiddag Lördag
Nu har vi shoppat lite här och var för det är ju ändå blackweekend (haha) och min kära fader bokstavligt talat tvingade mig att köpa en GANT tröja. Visst visst jag borde vara tacksam, men det är ju inte så jättekul att bli tvingad till att köpa saker.
Det var inte sååå jättemycket folk som man kanske skulle tro för att vara Stockholm, vilket var skönt, men däremot på max, där jävlar var det fucking fullt i varenda restaurang.Såg by the way Stefan Löfven på stan, helt random.😊
~ ~ ~
Måste bara påminna er alla att jag använder emojis (om det inte är hjärtan) oseriöst, även i chattar etc, och skicka inte emojis till mig då de skrämmer mig. Tack.
Bye bye butterflyyyy
KAMU SEDANG MEMBACA
En jävligt tråkig mindbook
HumorJag är världens mest intressanta människa och här får ni lyxen att läsa alla mina tankar om inprincip allt. (Märk min ironi när jag kallade mig själv intressant. Tack.) !Varning för vuxet språk och svordomar!