Hej där
Det är ju då 2021?!
Låter så jävla fult att säga, tjugo-tjug-io-ett😐😐Har ingen aning om någon fortfarande läser dessa eller bryr sig, men jag är tillbaka typ?
Försvann väl aldrig egentligen, bestämde mig bara för att endast använda denna app för fanfics och ignorera the fact att jag har en unfinished book.😁👍🏻
(so sorry till de som försökt ha en konvo med mig här)Det har gått flera år nu och först och främst gillar jag inte Billie lika mycket, är mer inne på Lana Del Rey. Måste bara säga att hon allmänt är en vibe att lyssna på, det känns som att man lever sig in i låtarna och blir personen hon sjunger om.
Jättebra när det hon sjunger om är att man har sugar daddies och problem med alkohol.😼1:57 så ser hör och ser ni min favvo sak att citera från hennes intervjuer.
Anyways, hur har ni det? Det har seriöst gått åååår wtf, inget är sig likt. Jag hatar nu 99% av mina lärare och gillar många fler i min klass. Sen finns det alltid de där jävla sd:arna som sitter längst bak och är allmänt hjärndöda men förutom de är min klass helt okej. :)
Special mention till han som sitter framför mig, vi kan kalla honom flottet för det är det hans hår är😳, som sa att inte alla förtjänade basic human rights och att H*tler egentligen inte var så dålig.
^^ min reaktion
Det är ju då jullov och vi har fortfarande inte fått någon snö vilket är lagom deprimerande. Så istället för att kunna åka skidor, pulka och skridskor i snön så får vi njuta av de tre timmar sol vi får och att sitta inne hela dagen för det är mörkt, minusgrader och regnigt hela jävla tiden.
Så fort det är vinter tänker jag bara på gången som min pappa slängde ner mig från taket ner på en snöhög som vi hade byggt. Bröt nästan nacken och mamma fick panik men det var ändå kul, önskar vi kunde göra om det minus snöhögen.😀 Jag mår strålande tack för att ni frågar❤️INSÅG PRECIS ATT JAG SKA BÖRJA GYMNASIET DET HÄR ÅRET??
Har ändå helt okej betyg så känns som att jag skulle kunna komma in där jag vill men har egentligen ett dröm gymnasium som ligger i en annan stad. De har riksinstag (heter det ens så?) och jag borde kunna gå där men ska jag bara starta om från början i en helt ny jävla stad? Hur pratar man ens med nytt folk? Har ingen social kompetens, tyvärr. OCH JAG SKA BO SJÄLV?! Det kommer vara kaos men vill ändå väääldigt gärna flytta dit och det hade varit kul att bara rymma från staden jag bor i nu för den suger balle om jag ska citera min kära vän. Alla känner alla på något sätt och dömmer varandra, skolorna är fulla med sd:are, snobbar och pundare och vart man än går står det någon jävel man inte träffat på tre år som stelt försöker ha en konversation med en.Plus att jag gärna vill fly från min familj och dig Smilla (skämta du kan stanna men min familj klarar jag mig utan). Ändå kul att kunna inreda en lägenhet själv. :) Den hade varit pytteliten såklart och bara tillfällig men har ändå jättemycket idéer och saker jag vill ha, som typ:
Jättemånga lp-skivor och album, posters etc som hänger på väggen för min hjärna består till 98% av musik så därför ska mitt boende också göra det. Självklart ska jag försöka ta med min skivspelare också för varför ha lp-skivor om man inte kan spela de?
Massor av växter för om jag ändå ska bo ensam kan jag väl bli plantmamma? Har alltid velat vara en sån som äger jättemånga plantor och lever lite i sin egna värld.
Har börjat intressera mig i kristaller, astrology och saker som har med spirituality att göra så att ha kristaller och saker kopplade till universum (GALAXY LAMP GALAXY LAMP GALAXY LAMP) är ett måste. Mina big three zodiac signs (sun sign, moon sign och rising) är capricorn sun, scorpio moon och virgo rising. Ja jag jobbar lite för mycket och värderar mig själv efter hur produktiv jag är, gråter konstant och analyserar och kräver att allt ska vara perfekt, vad ska du göra åt saken?
Jaja hejdå, kanske försvinner igen i två år eller kommer tillbaka igen om en vecka, vi får se ;)
VOUS LISEZ
En jävligt tråkig mindbook
ComédieJag är världens mest intressanta människa och här får ni lyxen att läsa alla mina tankar om inprincip allt. (Märk min ironi när jag kallade mig själv intressant. Tack.) !Varning för vuxet språk och svordomar!