Längtan till jul och Benny Brun Junior

107 9 36
                                    

HEJSAN HOPPSAN FALLERALLERAAAA NÄR JULEN KOMMER SKA VARANDE UNGE VARA GLA'!!!

Nej juste fan det är jul om typ 1,5 månader *snyft snyft*
Längtar sjukt mycket tbh, liksom tänk på allt gott godis, alla presenter RISGRYNSGRÖT och hmmmm, att det kommer in en random gubbe med en säck med paket fyllda med vem-vet-vad.
Jag älskar julen.🎅🏻

~~~

Ni ska få en liten uppdatering om mitt liv:
Jag har varit hos en psykolog för första gången. Hon sa att jag kommer få lyssna på musik varje lektion i typ 2 månader för att testa på om det ökar min koncentration. Älskar henne redan. Puss puss på dig. Fast hon hette Hell i efternamn? Vem vill heta det? Och om man är psykolog?
Liksom
Hej hej jag heter Anna Hell och jag är psykolog nejdå oroa dig inte för att mitt efternamn betyder helvete, berätta bara alla dina djupaste hemligheter och tankar för mig lilla kära fina du.😀

Tillbaka till hur mitt liv går.
Jag har blivit beroende av Netflix. Alltså på en osund nivå. Jag kollade på Netflix 14 timmar sträck härom dagen. 14 TIMMAR STRÄCK?! MÅR JAG BRA?!
Antar att det har att göra med att jag har svårt att sova haha.

Sedan har vi det här med mina aggressions utbrott.
Låt mig förklara för alla er nyfikna själar där ute som egentligen inte alls är nyfikna utan helst bara vill stänga ner denna skiten och fortsätta med era liv. 😁
För någon dag sedan, i fängelset och helvetet vuxna brukar kalla "skolan" så skulle vi ha ett litet grupparbete. Jag, hamnade som alltid med de 3 idioterna. Han som aldrig kan hålla käft eller sitta still, hon som ständigt frågar en om hon kan skriva så eller säga så och som fan inte fattar ett piss när man förklarar, och han som frågar en gång på gång om man vill ha en "saftig kram" och som alltid sitter liiite för nära och inte har en enda hjärncell.
Ni fattar.
Det slutade, som alltid, med att jag satt och var tvungen att göra 99% av arbetet, vilket gjorde mig extremt stressad. Alla frågor, allt pratande, omkring hoppande och kramande gjorde mig galen. Så istället för att bryta ihop inför halva klassen så sprang jag "på toan" men istället för att springa till pissoaren som stinker apa till toa de har på mitt kära fängelse så stack jag hem och åt lite choklad. Sedan sprang jag till skola igen och alla trodde jag hade fått mens eller något och att det var därför jag var så sen.
Jag borde göra om det oftare.

~~~

Jag har börjat enligt en del i min klass att bli drygare. Frågan är, är det bra att vara dryg? Till en viss gräns tycket jag personligen. Ibland kan det ju till och med vara kul och vara dryg. Liksom dra ber lite folk från molnen här och var. Säga ett och annat vettigt ord till de.

Jag har kommit på att jag hatar överläpps fjun på alla kön. Killar? Det ser antingen löjligt eller konstigt ut, eller helt enkelt fult ut. Tjejer? Även där konstigt och fult, ta bort det tack. Icke binära? (Vi får ju inte utesluta de här) Det ser konstigt ut. Skaffa er något att raka er med kvinnor, män och icke binära. Jag vill inte ha ännu fler Benny Brun, är tillräckligt traumatiserad av programmet. Ha en redig mustasch eller vad du vill ha, eller ha inget alls. Detta mellanting accepterar jag inte.
Och sedan att killar sitter och jämför deras fjun med andra? Som om de ska vara stolta över att de har "mycket"? Förlåt, men lite fjun gör dig varken attraktiv eller manlig. Så snälla sluta prata om det och ta bort det. Tack.

~~~

Det var allt jag hade och bjuda på mina kära vänner, hejdå och vi ses förhoppningsvis i nästa kapitel men förmodligen inte för typ ingen verkar uppskatta denna bok förutom jag haha.
Rösta gärna om du faktiskt tycker om den, och kommentera om du inte gör det så vet jag vad jag ska förbättra. (:

A bientôt mina vänner.

En jävligt tråkig mindbookOù les histoires vivent. Découvrez maintenant