Velká síň, Škola čar a kouzel v Bradavicích
HARRY
Zase další den. Další stereotypní den. Nesnáším stereotypy. Proč každý den nemůže být jiný? Nové zážitky. Místo toho sedíme tady. Ani jsem tady nemusel být. Pravda, Bradavice jsou můj domov, ale rád bych už něco objevoval.Jediné, co mě tady drží jsou kamarádi a famfrpál. Dnes máme první trénink. A já jsem kapitán. Také mi vrtají hlavou ty papírky. Ty zelené papírky, které všude nacházím. Vůbec netuším, kdo by je mohl psát. Hodně dívek má o mě zájem. Já o ně ale ne. O žádnou dívku nemám zájem. Teď chci být sám. Ne jako úplně sám - to bych se zbláznil. Ale sám ve smyslu samostatnosti. Nechci, aby mi někdo pořád říkal, co mám a nemám dělat. Proto chci už vypadnou ze školy. Sice pořádně nevím, co chci dělat, ale...něco se najde. Nějaký uklizeč na mudlovských ulicích. Já už jsem kouzelnickému světu pomohl dost. Teď je čas se zase stranit.,,Rone, jak chceš s tímhle přístupem udělat školu?" křičela na zrzka Hermiona.
,,Jsi úplně neschopný! Neschopný udělat debilní úkol do bylinkářství. Nespoléhej se na mě pořád! Nejsem tvoje matka!" vyhrkla ještě na něj a odkráčela.
,,Zatraceně, co jí zase přelítlo přes nos?" zeptal se mě.
,,Nevím. Cos jí zas udělal?" tázal jsem se ho.
,,Nic! Něco jí furt vadí. Ženština mizerná!" řekl ještě a vzal si kuřecí stehýnko. Na snídani. Já toho kluka nechápu.
Slyšel jsem smích od zmijozelského stolu. Zvedl jsem hlavu. Mé oči se setkaly s těmi šedými. Malfoy se začal červenat. Naneštěstí jsem se napil a dýňová šťáva opět přistála na Ronovi.
,,Zatraceně, co děláš?!" soptil můj nejlepší kamarád.
,,Promiň, nevím co to bylo." omluvil jsem se a utíral si pusu.Nechápu vůbec nic. Nechápu, proč se červená. Asi si ani nemyslí, že bych se něj mohl dívat. Proč bych to taky dělal? Nesnáším ho. A on mě. Nejspíš hledá slabiny. V obličeji. Doufám, že neodhalí, že neumím hýbat obočím.Obrana proti černé magii, Škola čar a kouzel v Bradavicích
Tak. A je to tady. Historicky první moment kdy nějaký Weasley učí. A zrovna Obranu proti černé magii. Chápu, Bradavice s tímhle mají problém. Ale proč zrovna George? Bude nám nadržovat, nebo nás v tom nechá vymáchat?
,,Dobrý den, třído. Jestli si myslíte, že tyhle hodiny budou zábavné, pletete se. Tyhle hodiny budete nenávidět." řekl nám znuděně.
,,Zatraceně." zaklel Ron.
Začala výuka. Bylo to nudnější než Dějiny čar a kouzel. A to je co říct.
,,Otevřete si učebnice na straně pět. Přečtěte si celou stranu a příští hodinu mi všichni donesete esej na to téma." vyklopil monotónně náš ,,učitel". Upřímně, nechci George nijak urazit, ale od té doby, co ztratil bratra, je jako vyměněný. Téměř vůbec se neusmívá. Jen při velmi výjimečných příležitostech.
Otevřel jsem si učebnici. Vypadl z ní další papírek.Máš hrozně krásné oči. Moje jsou strašně nudné.
Další vzkaz. Nemyslete si, že je vyhazuji. Ne. Mám je všechny poctivě schované. Napadlo mě, že bych mohl odepisovat. Nevím ještě jak, ale nějak to půjde. Hermiona by na to mohla přijít. Sova přece nebude vědět, kdo to píše. Zeptal bych se jí na to. Problém ale je, že se nebaví s Ronem. Tudíž ani se mnou. I tak jsem si to zapsal na můj pomyslný seznam.
Chodby Bradavic, Škola čar a kouzel v Bradavicích
Nesnáším ten ruch o přestávkách. Všichni se snaží někam dostat. Jsem vlastně i docela rád, že nemám klaustrofobii. Ne docela. Hodně. Lidi do mě vráží. Najednou do mě někdo vrázil tak, že jsem spadnul. Zase on. Malfoy. Díval se na mě tak nevinným výrazem, že bych mu i odpustil. Ale ujal se toho Ron : ,,Malfoyi, co třeba aspoň omluva?"
,,Promiň." šeptl a odběhl.
,,Co se právě teď stalo?" ptal se mě zmateně, když jsem se zvedal.
,,Nemám tušení." Oba jsme byli zmatení. Hodně. Tohle se ještě nikdy nestalo. Hrdý Malfoy se někomu omluvil. Snížil se na tu úroveň.
,,U Merlina! On se zbláznil! Musíme ho poslat na ošetřovnu!" vyvolával zrzek.
,,Neřvi tady." napomenul jsem svého nejlepšího kamaráda a vydal se na další hodinu.
ČTEŠ
Sticky notes || Drarry CZ
FanfictionPíše se rok 1998. Po skončení války o Bradavice dostali studenti bývalého sedmého ročníku možnost, zopakovat si tento ročník. ,,Ronalde nech toho, nebo tě upalím já!"