Nebelvírská věž, Škola čar a kouzel v Bradavicích
HARRY
Předvečer všech svatých. Nemám rád tenhle svátek. Samí mrtví a umírání. Kdo by slavil něčí smrt? Dobře, možná já. Ale Nick mě pozval a nemohl jsem to odmítnout. Bylo by to krajně neslušné.
Letos taky naše úžasná ředitelka vymyslela, že se bude konat ples na uctění obětí v bitvě o Bradavice. Nemám s kým jít, protože to oznámila tři dny před tím. Asi půjdu s Nevillem nebo nevím. Ron jde s Pansy. Hermiona nám odmítla říct s kým jde, že se to dozvíme večer. Docela se bojím, kdo to bude. Minule to byl Krum, tak teď to bude třeba Malfoy. Počkejte, jdu zvracet. Chudák Hermiona. Nikoho jsem se ani nenamáhal pozvat, neboť vím, že by žádná neodmítla. Ptalo se mě už spoustu dívek. Všem jsem řekl ne. Vzhledem k tomu, že polovině nebylo ani patnáct... Napadla mě Ginny. Šli bychom jako kamarádi. Ale ona si už asi našla nějakou partnerku. V jejím případě to není moc těžké. Je hezká, atraktivní, hezká a hlavně hezká. A proto jsme se rozešli. F*cking logic.Zbývají asi dvě hodiny do začátku plesu. Ron mi před chvílí oznámil, že s Pansy nepůjde. Nechce se pohádat s Hermionou. Jsou s ní samé problémy.
,,Harry? S kým jde vůbec Hermiona?" Otázal se mě můj zrzavý kamarád, který seděl na zemi a hleděl na svůj společenský hábit.
,,Nevím." zalhal jsem. Vím to už dlouho. Od oběda. Řekla mi to, když Ron někam odběhl. Nejspíš do kuchyně pro kuře. Nečekal jsem to. Vůbec. Ale mám ji rád a respektuju to. S Ronem to tak lehké nebude.
,,Vypadám jak kretén!" vykřikl zrzek, když si zkusil svůj hábit.
,,Pořád lepší než ten na vánočním plese."
,,To máš asi pravdu." přitakal.
,,Asi? Snad určitě, ne?"
V tom do pokoje vtrhla Hermiona a začala poskakovat jak malá holka.
,,Harry? Můžeš odpovídat!" vyhrkla.
,,Co? O čem to mluvíš?" divil jsem se.
,,O těch papírcích. Však víš. Tak odepiš." vyzvala mě.
,,Tak jo."Velká síň, Škola čar a kouzel v Bradavicích
Vešel jsem do síně po boku svých dvou kamarádů. To stejně nemělo smysl, protože Hermiona někam odběhla. S Ronem jsme začali pátrat po nějakém alkoholu. Na všech plesech, které se kdy v Bradavicích konaly nějaký byl. Mám své zdroje. Fred a George mi toho hodně vyprávěli.
Když jsme konečně našli nějakou skupinu, sedli jsme si a začali pít Ohnivou whisky. Po chvíli Ron někam zmizel. Bylo mi to jedno. Vesele jsem si povídal se Skoro bezhlavým Nickem, který mi říkal, jak moc je mu líto, že nemůže pít taky.
,,Chlapče, ve tvém věku jsem si dával. Whisky sem, whisky tam." vzpomínal.
,,Tomu věřím." odpověděl jsem už víc v náladě. Nebudu si nic nalhávat, nic jiného než Máslový ležák jsem nikdy nepil.
,,Varuji tě, zítra ti bude špatně. Ještě, že je pátek."
,,Ronalde Billiusi Weasley!" slyšel jsem jen a rozběhl se ke křičící Hermioně. No, rozběhl...já bych i běžel, ale v síni byla celá škola. Když vezmeme v potaz ještě můj podnapitý stav...neříkám, že to bylo lehké. Zakopl jsem o dýni a upadl na zem. Měl jsem teď jediný úkol : zvednout se a nebýt ušlapán.Konečně jsem dorazil k Hermioně, Georgeovi a Malfoyovi. Co on tam dělal, netuším. V davu jsem uviděl kousek z Pansy a Ronovi zrzavé vlasy. Najednou mi všechno došlo. Odhalení dvou vztahů v jednom večeru. A je to tady. Hádka Rona a Hermiony. Ajajaj.
Utěšil jsem svou nejlepší kamarádku, která mi všechno řekla a odvedl ji do naší společenské místnosti. Po cestě jsem ještě ulovil na půl vypitou láhev whisky. Tak to se podělím s Ronem. Bude rád. A taky to bude potřebovat.Zmijozelská kolej, Škola čar a kouzel v Bradavicích
DRACO
Nesnáším školní plesy! No a co dnes bude? Ano, ples. A nejhorší na tom je to, že je pro všechny ročníky. Takže tam budou pobíhat malý prváci a druháci unešení z toho, že jsou vzhůru po večerce. Fakt zábava. A aby toho nebylo málo, tak se určitě budu muset dívat na Harryho, kolem kterého budou poletovat tisíce holek. Jasně vyřešilo by se to tak, že by si vybral jednu a s tou tam šel. Pak by kolem něj jiné holky nebyly. Ale jak vím od svého zdroje, tak nikoho nepozval a když se nějaká odváží ho pozvat, tak odmítne. Proč tohle dělá? Lepší ho vidět s jednou, než s několika. Aspoň je dobré, že se dneska neučíme. I když se škole stejně věnovat musím. Weasley nám zadal deseti stránkovou esej o kletbách které se nepromíjejí. V pondělí to máme odevzdat a já mám jenom nadpis. Musím se dát do práce. Ale nejdřív jdu na snídani, mám strašný hlad.
ČTEŠ
Sticky notes || Drarry CZ
FanficPíše se rok 1998. Po skončení války o Bradavice dostali studenti bývalého sedmého ročníku možnost, zopakovat si tento ročník. ,,Ronalde nech toho, nebo tě upalím já!"