JiraPov
Aku hanya diam dan tunduk je kat sebelah Jimin. Entah kenapa aku jadi macam ni ? Aku rasa nangis! Mammy Daddy tolong Jira..
" nahh baju " kata seorang yeoja lalu memberi baju tersebut kepada Jimin.
" gumawo saeng " kata Jimin lalu senyum kepada saeng ? ouh adiknya
" oklah Jihyo nak masuk kelas dulu , kalau ada pape nanti call je Jihyo " jelas yeoja yang gelarkan dirinya Jihyo haaa.
" eo ? Annyeong " kata Jimin. Setelah Jihyo pergi jauh, Jimin memandang ku.
" aihh kau ni , nah ambik baju ni dan tukar baju kau yang basah tu " Jimin bagi baju tu dan aku sambut tapi aku pelik and masih blur sikit.
" pakailah baju ni. Dah pegi tukar kat bilik persalinan tu " dia menunjukkan tangannya ke arah sebuah bilik yang tertanda Bilik Persalinan
" nae " kataku lalu jalan ke sana.
" aku tunggu sini "
______________________________
Setelah selesai menukar baju, aku menuju ke arah Jimin
" gumawo baju ni " kataku lalu ingin meninggalkannya tetapi tangan ku ditarik Jimin sehinggakan aku terduduk di sebelahnya.
" kau nak tinggalkan aku macam tu je ? " soalnya lalu mengetuk kepala ku.
" yah ! " aku menggosok kepala ku . ish sakit. Tak cukup2 ke tadi yeoja gila tu tarik rambut aku pastu sekarang kena ketuk ngan Jimin
" sakit ? Haa sini aku sembuhkan " sembuhkan ? Kau ingat kau Tuhan nak sembuh-sembuhkan sakit orang ?
Dia memegang bahu ku dan perlahan2 badan nya merapati badan ku.
Aku tak tahu kenapa aku tak tolak mungkin ni sebab hasutan syaitan kot.
Dahi ku dan dahinya bertembung. Dan tidak lama kemudia...
" yo yo yo ! Apa ni ? Nak kiss kiss jangan kat tempat awam " suara tu macam aku kenal , Jungkook namja tak guna.
" wah ! Jangan cakap kau dah F.A.L.L I.N L.O--"
" korang merepek apa ni ? " sampuk seorang namja yanh dah macam mayat dah aku nampak.
" yahh!! Hyung! Asal potong cakap aku " marah namja yang tadi mengeja apa entah aku tak tahu.
" eo ? annyeong Jira . i'm Jin not Jin setan k tapi Jin yang berhati lembut " kata namja tu aigoo kiyowo.
" annyeong " jawabku ringkas
" hai Jira ! I'm Kim Namjoon tapi ramai panggil RM sempena nama aku Rap Monster " monster ? Apa merepek dia ni ? -_-
" hey i'm suga swag " kata namja yang muka pucat tu kepada ku. Nama dia apa ? Sugar? Pelik .
" heyy i'm your hopee ! I'm Jung Ho Seok tapi ramai panggil JHope " alolo dia ni kuat senyum la terus bertambah harapan aku
" hei! I'm V" namja yang mengeja tadi akhirnya memperkenalkan dirinya.
" annyeong semua " kataku
" kookie ? " panggil Jhope
" nae ? "
" Asal tak nak kenalkan diri ? " soal Jhope pelik.
Lahai dah kenal da.
" hmm sebenarnya aku ni sepupu Jira " jelas Jungkook .
" wah daebak !! " kata bangtan yang lain.
" hmm kau pergi lah masuk kelas lagipun lagi 3 minit kelas nak mula " kata Jimin
YOU ARE READING
HER - Pjm [SU]
RomanceStart; 7 oktober 2018 (Sunday) Just read. First FF yang Author Park buat kat akaun baru Author. Harap korang semua suka.. 😅