Seperti biasa, setiap sekolah pasti ada melakukan aktiviti. Bangtan Highschool telah mengadakan pertandingan Dancing King and Queen.. Di mana penentuan siapa yang akan bergelar dancing queen ataupun dancing king pada tahun ini.
Jira duduk diam di bawah pokok sambil makan roti berserta susu strawberry di sebelahnya.
Sedang Jira makan, Jimin menghampirinya dari belakang.
" Annyeong " sapa Jimin membuatkan Jira terkejut
" EHHANTUNAIEMAH! " Jimin ketawa terbahak-bahak apabila mendengar Jira melatah. Hantu naiemah pehal siak?! AHAHAHAH Author pun nak ketawa dah ni.
" Eh kau kan sengaja je nak kacau aku " kata Jira lalu menjeling Jimin. Digigitnya rotinya kasar. Aish nasib roti tak aku jatuh.
" haa jeling-jeling. Kawin ngan hantu naiemah nak? Aigoo comelnya kau melatah tadi " kata Jimin lalu digosoknya kepala Jira sehingga membuatkan rambut Jira tidak tersusun rapi.
" PARK JIMIN! " sergah Jira. Geram dia bila Jimin asyik kerjakan dia.
Hubungan dia dengan Jimin dah semakin baik and tak seperti awal-awal mereka berjumpa. Gaduh je. Kali ni bukan gaduh-gaduh marah, tapi gaduh-gaduh sayang.
Hohohoho!
" Mian mian " Jimin meredah-redahkan ketawanya.
" Kau asal eaa selalu kacau aku? Bencilah! Dah lah ramai ingat kita ni cou-- " belum sempat Jira menghabiskan cakapnya Jimin sudah menutup mulut Jira lalu
" Yes! Memang kita couple " kata Jimin jelas lagi
Jira mengecilkan matanya lalu dijelingnya Jimin tajam.
" Haa jeling! Kau nak kahwin ngan hantu naiemah ke? " soal Jimin. Jira ni dari tadi lagi asyik menjelingnya. Aishh kesian anak pakcik Jeon.
" Eh tak nak tak nak! " Jira menjawabnya laju. Siapa lah nak kahwin dengan hantu naiemah. Kawan author je mampu -_- siyek ark
" Jadi kau nak kahwin dengan siapa?! " sergah Jimin. Dia sengaja membuat begitu kerana dia ingin melihat muka Jira yang terkejut.
" Kahwin dengan ka-- yah!! PARK JIMIN! " Jira yang sedar percakapannya itu terhenti lalu dipukulnya lengan Jimin sekuatnya.
" AHAHAHAHAHAHHA ok ok! Sakitlah AHAHAHAH " ketawa Jimin dibuatnya. Jeon Jira anda hampir kantoi dengan jawapan anda.
" Benci kau " kata Jira lalu bangun then ditinggalnya Jimin sendiri
" Sayang kau juga! " jawab Jimin lalu dikejarnya Jira kemudian dipeluknya bahu Jira.
" Aishh lepaskan lah! " bentak Jira ingin melepaskan dirinya
" Aigoo~ cutenya sepasang kekasih ni " kata seorang pelajar yeoja lalu menghampiri Jira dan Jimin
Jira yang sedar akan kehadiran JiA merasa sangat meluat. Benci? Yes dia benci dengan JiA.
Ingat Jira tak ingat ke dengan perbuatan yanh JiA buat kepadanya? Jira kan hilang ingatan tapi tak semua.
" kau?! Boleh tak jangan kacau daun? Kalau nak kacau juga tu pergi sana kacau daun bawah pokok " marah Jimin dibuatnya. Aishh JiA ni membawa pintu neraka baginya. Tiga hari yang lepas mereka datang ke sekolah ini tanpa diundang then mereka buat hal. Ke tak namanya ANJAY? SHIT!
" WOW! Park Jimin? Are you kidding me? Its funny babe " kata JiA lalu didekatinya Jimin dan diusapnya badan Jimin perlahan
" Lepaslah perempuan! " Jimin menepis tangan JiA kasar. Bongok lah perempuan tu!
YOU ARE READING
HER - Pjm [SU]
RomanceStart; 7 oktober 2018 (Sunday) Just read. First FF yang Author Park buat kat akaun baru Author. Harap korang semua suka.. 😅