bölüm beş

137 12 19
                                    

~yarı smut içerir~

Okuyucu sayısı diğer hikayelere oranla çok olmasa da benim için her birinizin çok değerli olduğunu unutmayın lütfen
Her yoruma cevap veremesem bile (ki genelde vermeyi unutuyorum ama hepsini teker teker okuyorum) hepsi için müteşekkirim gerçekten
Ayrıca hikayeyi okuyan bir kişi bile beni yeni bölümler yazmaya motive ediyor
Şu sıralar biraz yoğunum ama hikaye aklımdan çıkmıyor asla shhxbsns ne zaman hayattan sıkılsam bu hikayenin kurgusunu ilerletiyorum 👍😩
Her neyse çok uzattım galiba ehehe sizleri seviyorum
İyi okumalarr umarım beğenirsiniz ♡


"Biliyorsunuz ki yanımda hiçbir şeyim yok, bu yüzden borcumu ödemem biraz uzun sürecek... Umarım sıkıntı olmaz?" Baekhyun başını hafifçe yana yatırıp gözlerini kırpıştırdı. Biraz şirinlik yapıp adamın aklını çelmeye çalışacaktı.

Başarmıştı da.

Minseok'un gözbebekleri büyüdü, ardından boğazını temizleyip başını eğdi. Dudakları hafifçe yukarı kıvrıldı, ensesini kaşıdı ve gözlerini Baekhyun'un gözlerine kilitledi.

"Bu ricanızı borçtan saymanız açıkçası beni biraz üzdü Bay Byun ve geri ödeme yapmak zorunda olduğunuzu düşünmüyorum." Baekhyun hızla başını iki yana salladı ve tatlı tavırlarına devam etti.

"Olmaz Bay Kim, her ne kadar siz borç olarak görmeseniz de ben bu yardımlarınızı büyük bir borç bilirim. Size borcumu ödemek için her şeyi yapacağım..."

Baekhyun, ilk karşılaştıklarından beri Minseok'un ondan etkilendiğini anlamıştı. Biraz bencilce ve şerefsizce bir davranıştı belki ama Baekhyun'un kızı ve kendinden başka hiçbir şeyi kalmamıştı. Hayatta kalıp kızına iyi bakabilmek için bu zengin adamı etkilemeli ve onu parmağında oynatmalıydı.

Aklına gelen fikirle hafifçe gülümsedi.

"Borcumu, siz nasıl isterseniz öyle ödeyeceğim Bay Kim..." Diliyle dudaklarını nemlendirdi, ardından gözlerini tekrar Minseok'un gözleriyle birleştirdi. Zengin adamın gözlerinde belli olan şehvet ateşinin vücudunu yaktığını hissetti birden. Bakışlarını kaçırıp yanında uyuklayan kızına baktı.

Hepsi kızım için. Hepsi Sooyun'a iyi bir gelecek sunmak için.

Minseok'un elinin sıcaklığını yanağında hissedince hızla kafasını kaldırdı. Kokusu başını döndürmüştü; gözlerini hafifçe kapatıp etkilendiği kokunun burnuna dolmasına izin verdi.

Minseok'un sıcak eli bu sefer çenesine, ardından boynuna geçtiğinde hafifçe titredi. Ses çıkarmamak için elinden geleni yapıyordu, yüzünden bir şey belli olmayabilirdi ancak vücudu asla yalan söylemezdi.

"Demek borcunuzu, benim istediğim şekilde ödeyeceksiniz hm? Bay Byun? Doğru mu duymuşum?"

Baekhyun, Chanyeol hariç ilk defa birinden bu kadar etkilenmiş ve ilk defa biriyle bu kadar yakınlaşmıştı.

Aklına gelen kişiyle başını eğdi ve geri çekildi.

Ona ihanet edemezdi. Her ne kadar onu terk ettiyse bile hâlâ evlilerdi ve bu evliliği bitirene kadar kimseyle yakınlaşamazdı. Kendi mantığına ters düşerdi.

"E-Evet, sizin istediğiniz şekilde ödeyeceğim..."

Kim Minseok uzaktan masum duruyordu ancak her ne kadar bebek yüzlü olsa bile o bir erkekti. Yaşını almış her yetişkin insan gibi onun da ihtiyaçları vardı ve Byun Baekhyun adeta bir güzellik abidesiydi.

Etkilenmemek elinde değildi.

Onun bir kızı olduğunu unutmamıştı ancak çocuk, onların etkilenmesine engel değildi.

run for your lifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin