İpi düğüm eden de çözen de sen olursun...
Genç adam, banyoda traş olmayı bitirmek üzereydi. İşi bitince yüzünü soğuk suyla yıkadı. Yüzü pürüzsüz ve kusursuz görünüyordu. Ancak bakışları buz gibi ve karanlıktı. Atletik ve kaslı vücuduna tam oturmuş gri bir tişört ve siyah bir eşofman altı giydikten sonra geniş, oturma odasına gitti. Saksı mavisi rengindeki L oturma gurubuna kuruldu.
Sert ve tok bir sesle,"Gece, bana sigaramı getir!" dedi. Emir veren bu ses tonundan sonra mutfaktan ince, zarif bir kadın seslendi:
"Olmaz! Sana meyveli yoğurt ve soda getiriyorum, "dedi ve içeri orta boylu, zarif genç bir kadın girdi. Dalgalı kısa siyah saçları gelişigüzel bağlanmıştı. Elindeki yoğurt ve sodayı küçük fiskosun üstüne bıraktı sakince.
Genç adam, delici bakışlarını genç kadının bronz tenli yüzüne ve mavi gözlerine sabitledi.
Gece, "Bana öyle bakmasan! Senin iyiliğini düşünüyorum. Merak etme zehir yok içinde diyeceğim de zaten zehirin ta kendisini istiyorsun!"dedi sitem dolu sesiyle.
Genç adam,"Sen zaten beni düşündüğünü yeterince kanıtladın Gece, dahasına ihtiyacım yok. Ayrıca ben çocuk değilim ve ne yaptığımı biliyorum tamam? "Diye üsteledi.
Gece, yüzünü asıp bakışlarını fiskosa dikti.
"Yemeyecek misin? " dedi masum bir sesle.
" Hayır Gece! Öldürsen de yemiyorum. Sabrımı zorluyorsun!"
Genç adamın bu çıkışı kızı şaşırtmamıştı. Çünkü yıllardır arkadaşının bu davranışlarına alışmıştı.
Genç adam, "Al götür şunları sigaramı getir Gece, ve sana son kez söylüyorum! " dedi hışımla.
Genç kadın, ayağa kalktı.
" Bak zaten astım ilacını da düzenli kullanmıyorsun! Bir de sigara derdindesin!
Bak lütfen yapma. Kendine zarar vermene izin veremem. Sigarayı unut artık!"dedi yalvarır bir ses tınısıyla...
Genç adam, şu iki yıldır astım rahatsızlığıyla yaşıyordu. Bu yüzdenparfüm kullanmıyor ve beraber yaşadığı kız arkadaşı Gece 'ye de parfüm ve benzeri keskin kokuları kullanmamayı alışkanlık haline getirtmişti. Ama bu kötü alışkanlığı olan sigaradan birtürlü vazgeçmek bilmemişti.
Genç adam, "Gece, bak ben iyiyim gayet iyi! Bu kadar paronayak olmayı kes! Ayrıca o lanet ilaçları kullanacağımı aklından bile geçirme. Annem gibi davranıyorsun bana bırak şu hareketleri artık..." dedi sert bir tonla.
Ardından genç kadının asılmış yüzüne baktı. Ellerini saçlarından geçirdi. Sinirlenmişti.
"Suratını asmadan bir dakika bile duramaz mısın, sen! "
Genç adam, hızlı adımlarla bayoya doğru gitti. Ardından sağı solu aradı. Hışımla geri oturma odasına döndü . Burnundan soluyordu.
"Gece! Sigaram nerede! Çocuk gibi davranma bak çok sinirleniyorum! Sıcak soğuk oynayamam seninle,özel eşyalarıma saklayacaksan bir daha asla dokunmayacaksın!" Genç adam, sert bakışlarını kızın yüzüne dikti.
"Odanda. Giysi dolabının içinde siyah ajanda gibi bir şeyin vardı onun arkasına sakladım başka bir şeye de dokunmadım yemin etmemi ister misin? "Dedi kırılgan bir ifadeyle. Mavi gözlerini, genç adamın gözlerinin içine sabitledi. Ama karşı taraftan cevap gelmedi.
Genç adam, iki dakika içinde kendini sigara içerken bulmuştu. Bırakması gerektiğinin ve ciddi bir hastalığın kollarında olduğunun farkında olsa da o hep inatçıydı ve güçlü olmalıydı. Bir ilaca bağlı yaşamak ona göre değildi.
Evi hafif bir koku sarmıştı. Genç kadın, camı hafifçe araladı ve geri koltuğa oturdu. Koltuğun köşesine sıkışmış eski basım dergisi bir tip dergisi buldu. Anlamayacağını bilse de sayfaları karıştırmaya başladı.×××
🔍Merakının sınırlarını zorla🔎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN MELODİSİ
Teen FictionKAYIP BİR YÜZÜN ARDINDAKİ ACI GERÇEKLER ... En fazla ne kadar saklarsın? Kaybolduğu düşünülen genç bir kızın geçmiş perdesi nelere mal olur ? Kanlı bir geçmiş...Gerçekler kış uykusundan uyanıp yavaş yavaş karanlık yüzünü göstermeye başladığında adet...