Bu siyahla beyazın savaşıydı...
Ayaz ve Kardelen, cihan Başkomiserin masaya koyup gittiği dosyaya tereddütle bakıyordu.
Karedelen, dudak büktü, "Ne dosyası ki bu? "dedi.
Ayaz komiser, istemsizce dosyayı açtı. Açmasıyla şaşırması bir olmuştu.
Donuk bir sesle iç çekti, "Seçil Aksoy, dosyası faili meçhul olarak geçen..."dedi.
Kardelen, "Anlaşılan yine iş başa düştü, sil baştan başlıyor film desenize," dedi ve iç çekti.
Kardelen, gülümsedi, "Burçak'a da göstermeyecek misiniz komiserim ilk ikiniz konuşmalısınız bence bu dosyayı," dedi ve ardından zarif bir hareketle sandalyesinden kalktı.
"İzninizle komiserim, ben, sizi baş başa bırakayım en iyisi." Sonra kendine de bir kahve almak için gitti. Artık uykuyu rüyasında görecek gibi duruyordu. Uyumak haram olacaktı yine...
Burçak, Ayaz komiserin ortağıydı. Dalgalı sarı saçlarıyla ve bal rengi gözleriyle çok güzel bir genç kadındı. Şimdiye kadar çevresindekiler (Ayaz komiser de dahil ) kendisine foto model ya da manken olmak için çok uygun olduğunu polis olarak kendine yazık ettiğini söylemişti. Tabi bu Ayaz ve Burçak arasında gerginliğe ve ardından gelen bir haftalık didişme ve hararetli geçen günlere sebep olmuştu.
Ayaz, dosyayı alıp koridora çıktı. Elindeki açık duran dosyaya göz gezdirdi. Tam koridordaki panodaki kayıpların fotoğraflarının olduğu yere baktı. Seçil Aksoy'un fotoğrafı göze çarpıyordu. Kendine kızıyordu. Bu genç kıza ne olduğunu bilmeden nasıl uyuyabilmişti? Vicdanının sesini uzun süredir dinlemediğini fark etmişti. İlk andaki isteksizlik bir anda yok olumuştu ve artık bu dosyayı şu andan itibaren kendi elleriyle sonuçlandıracağına ve her ne olmuşsa artık çıkaracağına dair kendine yemin etmişti.
Kendi kendine söylendi, "Şimdi... Önce tekrar ailesiyle konuş. Yakın arkadaşlar, takıldığı yerler... Seçil' in özel eşyaları en son irtibat kurduğu kişiler...yarından itibaren araştırsak..."
Ayaz, kendince plan yaparken gülümseyerek Burçak, geldi.
"Delirdin en sonunda tebrikler!"Dedi iğneleyici bir sesle.
"Henüz değil Burçak, çok beklersin. "
Ayaz komiserin elindeki dosyayı alıp açtı.
"Seçil Aksoy, dosyası...evet harika çözülemeyen bir olay ama çözeceğimize inanmıştım. Anlaşılan yine bize kaldı.
Ayaz ve Burçak bir süre bakıştı acı bir gülümseme belirdi yüzlerinde.... ×××
film şimdi başlıyor...🎬
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN MELODİSİ
Teen FictionKAYIP BİR YÜZÜN ARDINDAKİ ACI GERÇEKLER ... En fazla ne kadar saklarsın? Kaybolduğu düşünülen genç bir kızın geçmiş perdesi nelere mal olur ? Kanlı bir geçmiş...Gerçekler kış uykusundan uyanıp yavaş yavaş karanlık yüzünü göstermeye başladığında adet...