Bun venit in lumea mea. Mda. Nu e prea frumos. Mai ales ca razboiul a distrus tot. Dar asa a fost sa fie.
Azi am fost in cimitirul vechi. Imi e dor de ei. Imi e dor de mama. Imi e dor de tata. Imi e dor si de sora mea. Eu sunt singurul membru al familiei mele care a supravietuit.
Cand am ajuns in cimitir am vazut ca acolo mai era cineva. O fata. Prima data am crezut ca era la mormantul familiei mele, dar defapt era la cel de langa. Am lasat trandafirii pe mormant, am aprins trei lumanari si apoi am plecat. Ea ma urmarea. M-am oprit la magazinul din colt pentru un pachet de tigari si cand am iesit ea era acolo. Ma astepta.
-Salut. i-am spus eu si am dat sa imi continui drumul. Atunci ea m-a prins de mana.
-Te rog ajuta-ma. Te implor nu ii lasa sa ma prinda. imi spuse ea.
-Cine sa te prinda? Cu ce sa te ajut?
-Ei. Cei doi barbati in costum. Vor sa ma omoare. Te rog ascunde-ma undeva.
-Esti nebuna femeie! De ce sa te omoare?
Apoi am vazut cum unul dintre barbati si-a dus mana la spate si a scos un pistol.
-Bine. Ai dreptate. i-am spus fetei.
Am prins-o de mana si am inceput sa fugim. Ne-am ascuns intr-o casa abandonata. Nu mai trebuia sa o intreb nimic. Stiam ca acum trebuia sa o apar de ei.
Am uitat sa iti spun. Dupa razboi lumea a fost cucerita de demoni. Te-ai prins ca cei doi erau demoni. Si o vanau pe ea. Asta fac cu noi toti care nu i-am acceptat. Eu fac parte din rezistenta si asta e viata mea.
CITEȘTI
Alpha
Short StoryEu sunt inceputul si sfarsitul. La inceput este gandul, iar la sfarsit este cuvantul. Curand va veni ea si va strica totul. Ea va distruge tot ce am creat eu vreodata. Asa incepe povestea mea.