-Iti dai seama ca aici am fi trait noi daca nu erau nenorocitii astia de demoni? il intreba un soldat pe cel de langa el.
-Mda. Ar fi fost ceva. Dar gandeste-te. Daca acum am putea sa ne intoarcem la ce a fost inainte nu am mai putea rezista. Am trait luptand. Am dormit si am mancat intr-o pestera. Acum eu nu as mai putea sa ma intorc la ce a fost inainte.
Ei doi erau in fata, iar al treilea era langa noi. Ne indreptam spre locul acela. Era destul de liniste aici afara. Nu prea imi placea. De ce tot timpul cand e linistea asa intensa stii ca o sa se intample ceva rau? De ce mereu se intampla ceva?
Am ajuns la casa aceea si am inceput sa ne umplem rucsacurile cu provizii. Era o vila foarte mare. De ce au plecat proprietarii? De ce au fugit cei care se adaposteau aici? De ce?
-Hai sa cautam sus. i-am spus eu Amandei.
Am luat-o de mana si am pornit spre partea superioara a casei. Am gasit doua dormitoare si camera unui bebelus. Peste tot erau jucari si pe pereti era plin de sange. I-am gasit suzeta si cateva lucruri in patut. Si acolo era mult sange. Am tras-o pe Amanda din camera aia si am mers sa verificam in baie daca nu sunt medicamente sau bandaje si alte lucruri pe care le-am putea folosi.
-Ramai aici pana verific eu. Bine?
-Da. Bine. imi spuse ea si ramase la usa.
Cand am intrat in baie am vazut in cada o femeie cu bebelusul ei. Amandoi erau morti si plini de sange. Am inceput sa caut si sa iau tot ce credeam ca ne trebuie si apoi am iesit din baie.
-Vino. Trebuie sa mergem. i-am spus eu Amandei si am plecat din casa aia.
Pe tot drumul inapoi spre ascunzatoare nu a spus nimic. Cred ca a vazut ca nu eram bine. Doar statea langa mine si din cand in cand imi arunca cate o privire parca vroia sa se asigure ca inca mai eram acolo cu ea. Dupa ce am lasat provizile si ne-am intors in camera noastra sa ne luam ce ne trebuie am mers la masa. Ne-am asezat in cel mai indepartat colt posibil si am mancat in liniste, apoi ne-am intors in camera noastra. M-am pus in pat si ea s-a asezat pe un scaun.
CITEȘTI
Alpha
Short StoryEu sunt inceputul si sfarsitul. La inceput este gandul, iar la sfarsit este cuvantul. Curand va veni ea si va strica totul. Ea va distruge tot ce am creat eu vreodata. Asa incepe povestea mea.