Visul

275 18 0
                                    

-Pai si ea a visat la fel. Eram in acelasi vis. De ce? l-am intrebat pe bucatar.

-Poate pentru ca inseamna ceva. Nu stiu sigur ce. Dar poate fi o prevestire. Poate o sa fie ceva rau. Sau poate ca era o simpla coincidenta. Si se termina la fel visul si de data asta? ma intreba el.

-Da. Chiar daca a fost si ea tot a trebuit sa sar de pe stanca. Crezi ca inseamna ceva?

-Nu pot fi foarte sigur in legatura cu asta. O sa vad ce pot afla.

-Multumesc.

A dat din cap, s-a ridicat din cap si a plecat. Am terminat ce am avut de mancat apoi ne-am dus tavile la suportul lor si am pornit spre sala de antrenament. Ne-am asezat pe saltelele de lupte si am stat putin.

-Sti sa te bati? am intrebat-o eu.

-Destul de bine. De ce?

-Doar curiozitate. Unde ataci prima data?

-La gat. Poate fi fatala lovitura.

-Ok. Deci stii. Am tot uitat sa te intreb cum te cheama.

-Sunt Amanda. Tu?

-Eu sunt Nick.

Atunci aparu bucatarul.

-Cred ca am aflat ceva. S-ar putea sa fie de rau sau de bine. Care o vreti prima data.

-Cea rea. a spus Amanda.

-Ok. S-ar putea sa muriti asa. Ai zis ca de fiecare data sari in prapastie dar nu ajungi jos. Deci nu stim ce e acolo. Poate mori sau poate traiesti. Asta e partea cea rea aici.

-Bine. Si cea buna ? l-am intrebat eu.

-Pai acolo era si partea cea buna. S-ar putea sa traiti. S-ar putea sa inchei asa razboiul asta cu dracii de sus.

-Bine. Multumim.

Dupa ce a plecat bucatarul am facut un pic de antrenament si apoi i-am aratat tot locul. Ne-am intors in camera noastra si am stat sa vorbim.

-Deci ce s-a intamplat cu ai tai? am intrebat-o eu.

-Au fost ucisi in public pentru crima. Dar ai tai?

-Ai mei au murit ucisi pentru ca faceau parte din rezistenta. La fel ca parintii tai. M-au ascuns intr-o casa si am fost lasat acolo timp de trei zile. Apoi o echipa de aici a venit sa caute mancare si cand i-am auzit am iesit din ascunzatoare.

AlphaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum